• Als Madeline door verschillende instanties onhandelbaar wordt verklaard, lijkt de enige hoop Camp Somers. Een heropvoedingskamp dat strikte regels heeft. De begeleiding zou streng maar respectvol zijn, maar is dat wel zo? En wat gebeurt er als de ouders weg zijn? Steeds vaker gebeuren er vreemde dingen, zo verdwijnen er tieners en heerst er een strenge monarchie onder hen. Zo is er een drugshandel aan de gang en is seks aan de orde van de dag.

    Camp Somers isn't what it seems to be

    16+ er komen delen in voor die door sommige mensen als heftig kunnen worden beschouwd. Ook komt er seks, drugs, verkrachtingen en afpersingen in voor.
    Camp Somers


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Deel 3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Deel 4


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ja, deze inleiding doet me denken aan een film die ik zag maar waarvan ik de titel ben vergeten. Daar kwamen jongeren op een eiland terecht in een soort van bootcamp, om ze streng her op te voeden. Maar zo'n begeleiderdude (en ex-militair) ging met meisjes naar bed om ze een wit of geel shirt te geven, een teken dat ze eerder naar huis mochten of goed gedrag ofzo. Op een gegeven moment besloot een meisje tijdens een afspraak om het toch niet met hem te doen, waarna ze verkracht werd. Enfin, uiteindelijk brak er totale anarchie uit op dat eiland :'D
    Sterk concept hoor, succes :Y) ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ja, deze inleiding doet me denken aan een film die ik zag maar waarvan ik de titel ben vergeten. Daar kwamen jongeren op een eiland terecht in een soort van bootcamp, om ze streng her op te voeden. Maar zo'n begeleiderdude (en ex-militair) ging met meisjes naar bed om ze een wit of geel shirt te geven, een teken dat ze eerder naar huis mochten of goed gedrag ofzo. Op een gegeven moment besloot een meisje tijdens een afspraak om het toch niet met hem te doen, waarna ze verkracht werd. Enfin, uiteindelijk brak er totale anarchie uit op dat eiland :'D
    Sterk concept hoor, succes :Y) ^^


    Haha die ken ik niet;O
    En dank je^^

    Edit:Deel 5


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Deel 6


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    deel 8 ;O


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Deel 9
    Ja Marleen dwingt me om te schrijven ;O


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    En ik ga gewoon door, of anders.. -haalt zweep tevoorschijn-


    everything, in time

    oehhh, ik ga lezen ;3


    Me so good.

    Progeny schreef:
    En ik ga gewoon door, of anders.. -haalt zweep tevoorschijn-


    oké, oké maar niet de zweep. Hier.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    deel 11

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 14:11 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Deel 12^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    C18 schreef:
    Ja, deze inleiding doet me denken aan een film die ik zag maar waarvan ik de titel ben vergeten. Daar kwamen jongeren op een eiland terecht in een soort van bootcamp, om ze streng her op te voeden. Maar zo'n begeleiderdude (en ex-militair) ging met meisjes naar bed om ze een wit of geel shirt te geven, een teken dat ze eerder naar huis mochten of goed gedrag ofzo. Op een gegeven moment besloot een meisje tijdens een afspraak om het toch niet met hem te doen, waarna ze verkracht werd. Enfin, uiteindelijk brak er totale anarchie uit op dat eiland :'D
    Sterk concept hoor, succes :Y) ^^


    Die film heet Boot Camp, uit 2007. Ik heb die een tijd geleden gezien. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb abo. :Y)
    Ga vanavond lezen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Abo!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn