• Oke, even een ingewikkeld verhaal vertellen, ookal valt dat geloof ik wel mee.

    Ik kreeg net een sms van een meisje, of ik thuis was, ik stuur dus terug ja hoezo. Word ik door haar gebeld, en op de een of andere manier wil ik dan niet opnemen. Want zij is de zus van een vriendin van mijn beste vriend, en mijn beste vriend heeft weer iets met mijn beste vriendin gehad en mijn vriend denkt dus dat zij het heeft uitgemaakt omdat ze denkt dat hij iets wilt met de zus van die vriendin van hem. Maar ik snap niet waarom ze me beld.

    Oke, omdat niemand het snapt, gebruik ik even namen.

    Mijn beste vriend nomen we even chris, En mijn beste vriendin Julia.
    Nou, chris en julia hebben dus iets gehad, maar chris denkt dat Julia het heeft uitgemaakt omdat ,volgens hem, Julia denkt dat Chris iets wilt met de zus van een andere vriendin van hem. Maar sinds dien heb ik die zus van die vriendin niet meer gesproken en nu belt ze me opeens! En ik wil niet opnemen maar ik wil dan weer wel weten waarom ze me belt.

    Oke, ze is net langs mijn huis geweest, heel verhaal dat ze nu inderdaad iets met mijn beste vriend heeft, wat ik eigenlijk nogal slecht vind want zij is bijna achtien en hij bijna vijftien, maar ze had nog meer gezeik en bla bla bla.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 13:30 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik snap er echt helemaal niks van (no_chears)


    -

    Oké, eerlijk gezegd begrijp ik geen reet van wat je nu nou bedoelt. :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Genius schreef:
    Ik snap er echt helemaal niks van (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Genius schreef:
    Ik snap er echt helemaal niks van (no_chears)


    I was an angel living in the garden of evil

    Watte? :')

    Eh?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Genius schreef:
    Ik snap er echt helemaal niks van (no_chears)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    En wat is dan het probleem?
    Ik zou gewoon die telefoon oppakken? misschien is er wel iets aan de hand.Of snap ik het nu ook verkeerd ?

    Qui?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Claw schreef:
    Oké, eerlijk gezegd begrijp ik geen reet van wat je nu nou bedoelt. :'D


    Kill them with kindness.

    En nu even duidelijk.


    life, laugh, love

    Captivity schreef:
    En wat is dan het probleem?
    Ik zou gewoon die telefoon oppakken? misschien is er wel iets aan de hand.Of snap ik het nu ook verkeerd ?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Backyard schreef:
    Eh?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Neem gewoon die telefoon op joh, of bel terug. Weet je iig waarom ze belde. (:


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    Neem gewoon die telefoon op joh, of bel terug. Weet je iig waarom ze belde. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.