• Ik ga mijn grootste geheim ooit aan jullie onthullen. Ik moest een keer zo hard lachen om het woordje vlaflip dat ik in mijn broek plaste, dat was redelijk beschamend.
    Wie had ook eens zoiets?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik was vorige week bij me beste vriendin, en we zaten reclames te kijken. Er was een reclame, waar ik (en zij ook btw) zó hard van moest lachen, dat ik me cola uitspuugde (:
    Ze vond het gelukkig niet erg dat haar tafel onder zat, ze lachte zich helemaal dood (:
    [Reclame was over een paaldanseres die op een paal sprong, en toen viel die paal om. Is grappiger dan het klink]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik mocht niet naar het toilet in het 3de leerjaar tijdens de les. Ik ging altijd heel veel naar het toilet omdat ik uit de les wou. Toen was het echt dringend maar ze geloofde me niet meer. In de pauze moest ik oefenen voor iets in school en toen stonden we daar allemaal te oefenen ik stond vanvoor en ik plaste in me broek omdat ik het niet meer kon inhouden. Iedereen weet het nog echt erg ;D


    Keep on smiling

    Ik! In het vierde leerjaar. We moesten per twee een groepswerkje maken. Ik zat met één van de grapjassen van onze klas en ja... :'DD


    If we had not a soul, music would have created it.

    toe nik en paracetamol mocht halen onder wiskunde ging ik en rondje om heel de school lope ;''D


    =

    Ik was vroeger eens op het verjaardagsfeestje van een vriendin en we deden een stoelendans die ontzettend leuk was. Jammer genoeg was het zó grappig dat ik gewoon in mijn broek plaste. :'D

    Dat was erg.


    Let the Night embrace you

    Tijdens mondeling Engels, ik was best zenuwachtig, en toen zat ik echt HEEL de tijd te lachen voor de klas, hahaha, iedereen moest meelachen!


    None but ourselves can free our minds.

    Nog nooit gehad, gelukkig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb een meisje in mijn hockeyteam die zat te huilen van het lachen. iedereen deed automatisch mee.
    zat onze coach daar hulpeloos te kijken naar 15 huilende meiden die over de grond rolden van het lachenxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."