• Ze willen naar Roemenië verhuizen! Volgens mij hebben ze een zonnesteek.

    Écht like there's no way on earth dat ik naar Roemenië ga verhuizen.


    Forever.

    Ik zou het zo vet vinden om daar heen te gaan. Maar serieus, die mensen zijn er zó arm dat het je gewoon pijn doet om er naar te kijken. Dus als jij daar komt ben je miljonair ofzo :') Maar alsnog zou ik het niet willen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Probeer je ouders te overtuigen dat dat niet het beste is voor hun?
    Kom met argumenten als
    *De taal
    *Het weer
    *Het aanpassen voor je
    *School afmaken daar = onmogelijk

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 17:18 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Oké, als je het echt niet wilt meot je gewoon met je ouders gaan praten. Want zo een besluit neem je echt niet zomaar. Dan kunnen ze beter er eerst op vakantie naartoe gaan. En sowieso jij bent bijna klaar met school, dus zou het slimmer van je ouders zijn als ze sowieso nog een jaar wachten!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 17:20 ]

    JOLENE! JIJ MAG IN GEEEN GEVAL NAAR ROEMENIË VERHUIZEN! ö oke?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    astridc schreef:
    Oké, als je het echt niet wilt meot je gewoon met je ouders gaan praten. Want zo een besluit neem je echt niet zomaar. Dan kunnen ze beter er eerst op vakantie naartoe gaan. En sowieso jij bent bijna klaar met school, dus zou het slimmer van je ouders zijn als ze sowieso nog een jaar wachten!

    Ze zijn er al over eens om zoiezo nog een jaar te wachten. Maar mijn papa vind dat ik mijn volgende school ook nog hier moet doen zodat ik tenminste kans krijg op een goed-betalende baan. En na die school ben ik oud genoeg om op mezelf te wonen. Maar mijn moeder wilt dat niet. Maar ze zeggen nu wel dat het ook een ander land kan zijn maar Amerika, Canada, Engeland, Frankrijk, Spanje, Afrika en Italië vallen af. --'


    Forever.

    Poppins schreef:
    JOLENE! JIJ MAG IN GEEEN GEVAL NAAR ROEMENIË VERHUIZEN! ö oke?

    IK WEET! D:


    Forever.

    ILoveLilian schreef:
    Eigenlijk lijkt het me ergens best wel leuk :Y)

    Wow, nou ja. Die van mij willen naar Spanje en ik wil naar Hawaï. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Weet je trouwens dat er in Roemenië echt mooie jongens wonen? :9~
    Ik wil wel van ouders ruilen, haha. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Wow, nou ja. Die van mij willen naar Spanje en ik wil naar Hawaï. :'D

    Dat zei ik ook! 'Laten we naar Hawaï gaan.' Maar nee --'


    Forever.

    VelvetRopes schreef:
    (...)
    Dat zei ik ook! 'Laten we naar Hawaï gaan.' Maar nee --'

    Ah, that sucks!
    Maar ik ga zowiezo later naar Hawaï verhuizen. Ik wil er in ieder geval een woonplaats bemachtigen, zodat ik er vaak naar toe kan. :'D
    Kan je later ook doen, hoeft niet perse met je ouders? ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ah, that sucks!
    Maar ik ga zowiezo later naar Hawaï verhuizen. Ik wil er in ieder geval een woonplaats bemachtigen, zodat ik er vaak naar toe kan. :'D
    Kan je later ook doen, hoeft niet perse met je ouders? ;p

    Ik wil eigenlijk nog veel liever naar Los Angelos. Of in iedergeval in de buurt van Californië. Dat is altijd al mijn droom geweest.
    Haha ja maar mijn moeder móet persee in van haar dochters meenemen en aangezien mijn zus gaat trouwen zal ik dat worden.


    Forever.

    Vanwaar halen ze dat ineens? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hmm 14.. dat wordt nog even wachten voor je stufi krijgt. Klote. Ik zou gewoon voet bij stuk houden en niet mee willen gaan, I mean, je school afmaken is al reden genoeg lijkt me. Kun je bij een familielid terecht?


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Hmm 14.. dat wordt nog even wachten voor je stufi krijgt. Klote. Ik zou gewoon voet bij stuk houden en niet mee willen gaan, I mean, je school afmaken is al reden genoeg lijkt me. Kun je bij een familielid terecht?

    Ja.. Zeker een hele goede reden. En ja ik zou bij mijn zus terecht kúnnen maar dat wil ik der niet aan doen. Ze gaat in september trouwen en dan wilt ze zwanger worden dus die heeft het veel te druk enzo. Ik zou haa rdta nooit aan doen.


    Forever.