• Voor mij, om op Q te blijven. De afgelopen tijd heb ik het al behoorlijk druk gehad, waardoor ik veel minder tijd heb om online te komen, laat staan te schrijven zoals ik normaal gesproken doe. Verder is er gewoon veel aan de hand in mijn privé leven, zowel positieve als negatieve ontwikkelingen, die ook veel van mijn tijd en aandacht vragen - met name dat laatste-. Ook ben ik de komende twee weken druk bezig mijn website af te ronden in de kleine momenten van tijd die ik heb, om daar in de toekomst verder op te kunnen ontwikkelen. Kortom, om een lang verhaal kort te maken en jullie verder te besparen; Ik heb geen/weinig tijd meer voor Quizlet. Buiten dat om moet ik ook realistisch zijn met het feit dat ik de meesten hier aan het ontgroeien ben, door een leeftijdskloof die ik op dit moment heel veel voel. The glory is getting less and less on a daily basis. Ik zal waarschijnlijk niet veel online meer komen tot de boel afgerond is, en in de dicht bijzijnde toekomst denk ik helemaal niet meer. Wel wil ik Q bedanken voor een hele leuke tijd en de kans om mezelf en vooral mijn schrijven te leren ontwikkelen! En de leuke mensen die ik hier heb leren kennen, jong en oud! ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    En wij bedanken jou voor je mooie verhalen en je lieve reacties! _O_


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    En wij bedanken jou voor je mooie verhalen en je lieve reacties! _O_


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jammer, maar ja, voor iedereen komt een keer zo'n moment.
    Fijn dat je het hier naar je zin hebt gehad!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    CountMeIn schreef:
    En wij bedanken jou voor je mooie verhalen en je lieve reacties! _O_


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    LetMeBe schreef:
    Jammer, maar ja, voor iedereen komt een keer zo'n moment.
    Fijn dat je het hier naar je zin hebt gehad!


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    CountMeIn schreef:
    En wij bedanken jou voor je mooie verhalen en je lieve reacties! _O_


    Shoganai i ne~

    Dit hoeft geen definitief afscheid te betekenen, in mijn ogen is dit geen alles-niks situatie. Je komt gewoon op Q when you feel like it.
    Maar wel goed dat je 't volk hier laat weten wat de reden is voor de komende afwezigheid :]
    & Succes, met wat je gaat doen in de toekomst. 't Is een behoorlijke sprong in 't diepe waar je je aan waagt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bedankt voor de mooie verhalen en ik wil je nog veel succes wensen met je verdere leven, wat je dan ook mag gaan doen.(flower)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 12:47 ]


    effort never betrays you

    CountMeIn schreef:
    En wij bedanken jou voor je mooie verhalen en je lieve reacties! _O_


    And I shall miss you (:


    We're all mad here.

    Ahw, ik vind het écht jammer dat je weg gaat, maar ik begrijp je keuze.
    Bedankt voor de vele mooie verhalen en de leuke momenten op het forum. Laat nog eens iets van je horen als je een boek uitgeeft, en nog héél veel succes in je verdere leven. Oh, en dat je gelukkig oud mag worden met Val en een paar lieve kindjes krijgt, natuurlijk. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heel veel succes met dat gedoe van de overheid en je vriend. Ik hoop dat alles snel goed komt en ik wens je veel succes met alles.

    Ik begrijp je wel. (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    LetMeBe schreef:
    Jammer, maar ja, voor iedereen komt een keer zo'n moment.
    Fijn dat je het hier naar je zin hebt gehad!

    Whuaaat? ]:
    Dat vind ik echt jammer, vond je altijd zo boeiend op het forum.(bloos)
    Succes met je site, de 'ontwikkelingen', je verder leven en je liefde! (wbw)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heel veel succes verder,, <3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Revelio schreef:
    Whuaaat? ]:
    Dat vind ik echt jammer, vond je altijd zo boeiend op het forum.(bloos)
    Succes met je site, de 'ontwikkelingen', je verder leven en je liefde! (wbw)


    We accept the love we think we deserve.