• Ze willen naar Roemenië verhuizen! Volgens mij hebben ze een zonnesteek.

    Écht like there's no way on earth dat ik naar Roemenië ga verhuizen.


    Forever.

    Ik zelf heb 2 jaar lang in Zweden gewoond en een tijdje ergens anders wonen is best leuk hoor, alhoewel ik snap dat je echt niet naar Roemenië woont. De Roemenen die hier boodschappen doen bij de AH krijg ik al de kriebels van..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    VelvetRopes schreef:
    (...)
    Omdat het daar altijd lekker weer is en de huizen groot zijn en bla bla bla. Slaat nergens op want mijn moeder zeurt altijd na 3 dagen mooi weer dat het véél te warm is en dat het wel weer mag gaan regenen.

    in de zomer is het daar idd warm
    maar de winters daar zijn egt koud xD
    en als het regent is het ook weer niet goed :P

    Lol hoezo willen ze dan naar Roemenië? Wat hebben ze daar te zoeken x'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    VelvetRopes schreef:
    (...)
    Ik wil eigenlijk nog veel liever naar Los Angelos. Of in iedergeval in de buurt van Californië. Dat is altijd al mijn droom geweest.
    Haha ja maar mijn moeder móet persee in van haar dochters meenemen en aangezien mijn zus gaat trouwen zal ik dat worden.

    Maar weet je... Op zich is het nog niet zo erg, dat is echt een hele bijzondere ervaring, ik zou eigenlijk echt héél graag nu opeens in een ander land gaan wonen. ;p
    Maar ja, ik hoop dat het goed komt!


    Where there is a sea there are pirates...

    Hmmm, dat land kan toch ook leuk zijn? Maar ik snap dat het kut is, omdat je je vrienden gaat missen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Qlimax schreef:
    Lol hoezo willen ze dan naar Roemenië? Wat hebben ze daar te zoeken x'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    OMG! :S Ze zijn idd gek geworden.
    Ik bedoel, kom op..Alles van ze is hier: huis, vienden, familie..
    Hoe ga je al deze dingen ogeven? en het kost ook een hoop geld en je spreekt de taal niet eens?? Ik vind dit echt een dom idee. Jullie zijn toch Nederlanders, wat is er dan mis met NL? Ik ben zelf Turks en als ik 24/25 ben ga ik wel naar Turkije als het goed is...Maar ik begrijp niet wrm je ouders willen gaan.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Hahahaa. ;p
    Ik ken het! Mijn ouders willen naar Frankrijk verhuizen, eerst dachten ze aan Tjechie, dus ik ben allang blij;D Maar dat gaat pas gebeuren als mijn broertje en ik het huis uit zijn.
    Plus, ik blijf hier ook niet in Nederland wonen ;D


    To infinity and beyond •

    Zijn jullie er dan ook vaak op vakantie geweest enzo? En kunnen ze niet beter gaan ná jouw laatste jaar?
    Roemenie heeft ook veel nadelen, minder ontwikkeld dan hier, andere taal etc. Dat moet je ze in laten zien.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Roemenië? Waarom Roemenië het is een halfontwikkelingsland (volgens mijn leraar dan toch)

    Dat is wel erg, misschien menen ze het niet of is het even een opwelling die wel weer voorbij gaat. Ik heb ook een tante die al drie keer naar Spanje en één keer naar Amerika wou verhuizen, maar ze woont nog steeds in België.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Protesteren!

    Of ze denken dat het een april is ofzo? :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha, mn vader heft zovaak dit soort plannen, bij mij worden ze otch nooit uitgevoert, hij wil met een zeilboot naar australie, en eerst wilde hij een tropisch regenwoud op zolder bouwen, als ze niet te serieus hun plannen boeken en opzoeken en niet echt plannen maken zou ik me er neit te veel van aan trekken

    Een maat van me woont in Roemenië ouwe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    MrsChartered schreef:
    OMG! :S Ze zijn idd gek geworden.
    Ik bedoel, kom op..Alles van ze is hier: huis, vienden, familie..
    Hoe ga je al deze dingen ogeven? en het kost ook een hoop geld en je spreekt de taal niet eens?? Ik vind dit echt een dom idee. Jullie zijn toch Nederlanders, wat is er dan mis met NL? Ik ben zelf Turks en als ik 24/25 ben ga ik wel naar Turkije als het goed is...Maar ik begrijp niet wrm je ouders willen gaan.

    niet alle Nederlanders houden van NL hoor
    ik bijvoorbeeld ook niet egt
    als ik genoeg geld heb, ga ik naar Nieuw-Zeeland

    Als je het écht niet leuk vinden, kun je zeggen dat je liever wilt dat je laatste jaar af wil maken in Nederland, en dan wil je verder kijken... je kunt dan aan het idee wennen, en miss kun je op jezelf wonen..?


    Live, Laugh, Love and everything will be okay