• zeg jij het maar?

    Btw, als je het er niet mee eens bent hoef je niet gelijk zo onaardig te doen! Zij heeft het filmpje niet gemaakt hoor...


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Ach, who cares? Laat die toch zijn eigen leven leiden zoals hij het wil, als je alleen leeft voor je fans dan heb je geen persoonlijk leven meer. En dat is pas triest.
    En ik ben geen fan.


    Where there is a sea there are pirates...

    Tuala schreef:
    Nee, ik zie het verschil niet. Je kunt iemands gedrag niet beoordelen aan de hand van twee of drie foto's.


    Numbers.

    Boeiend mensen veranderen deal whit it!!!


    Some angels have no wings.

    Genius schreef:
    Het boeit me echt helemaal niks. Ik vind een aardbei zien groeien nog interessanter dan dit. (krul)

    En nu wou ik dat er 'vind ik leuk' knopjes op quizlet waren :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bosworth schreef:
    Ach ja. Eigenlijk ben ik hethier wel mee eens, maar whatever. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Moscow schreef:
    Ach ja. Eigenlijk ben ik hethier wel mee eens, maar whatever. (krul)


    I´m nothing special.

    Genius schreef:
    Het boeit me echt helemaal niks. Ik vind een aardbei zien groeien nog interessanter dan dit. (krul)


    ftw

    Louisaaa schreef:
    Boeiend mensen veranderen deal whit it!!!


    With it..
    Als je engels wilt praten, doe het dan goed.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Nou en? Het is moeilijk te zien aan een paar foto's. + hij is gewoon volwassen geworden, dat ligt niet aan Selena


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Genius schreef:
    Het boeit me echt helemaal niks. Ik vind een aardbei zien groeien nog interessanter dan dit. (krul)



    Nee, ok lol.
    Maar ik ben het wel serieus zat dat die hysterische wijven alles doen om haar neer te halen. Dat je geen fan bent en haar niet moet, OK, dat kan ik begrijpen, maar je kunt haar wel in haar waarde laten. Ik vind het heel erg zielig van die Beliebers dat ze het Justin niet gunnen in de hoop ooit zelf met hem te kunnen trouwen. NOT. GONNA. HAPPEN.

    Lieverds, ik heb het hier over niemand specifiek. Ik bedoel het ook niet veralgemenend, ik weet dat niet alle Beliebers zo achterlijk zijn. Ik vind het gewoon jammer, dit hele gedoe.

    For the record; ik ben zelf geen fan van Bieber.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Weetje, het is eigenlijk de schuld van jullie 'beliebers'. Jullie - niet allemaal natuurlijk - wensen Selena dood, jullie willen altijd de nieuwste foto's waardoor de paparazzi hem geen seconde rust geeft en jullie doen alsof hij niet mag opgroeien. Tuurlijk gaat hij zo veranderen. Hij is geen vijftien meer, hij is verdorie zeventien en probeert zijn vriendin te beschermen en is het hem zo moeilijk om een seconde rust te geven?


    Olive

    Dat zijn maar twee fotos, die kunnen toch nooit een enorme verandering in zijn gehele gedrag bewijzen? Dat hij nou net even niet glimlachte op die tweede foto betekent nog niet dat hij zijn fans opeens niet meer mag omdat hij met Selena Gomez samen is. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan