• altijd als mijn vrienden iets leuks gaan doen dan daarna is mijn vriendin boos op me, ik weet ook niet waarom, nu zegt ze zo van dat ik al haar geheimen heb door verteld maar dat is niet zo want anders is ze niet mijn bff.ik weet het ook niet meer hoor, maar altijd als wij ruzie hebben ga ik helemaal trillen want ik heb een trauma aan ruzie's het klinkt heel raar maar dat is iets privé's kunnen jullie me helpen =(


    I love you Irem

    Nou over dat van trauma's, ik zou naar een psygiater gaan. Ze helpen en het is heel fijn. Ik hb het zelf ook, maar over dat van je vriendin, als ze boos op jou word terwijl jij niks hebt gedaan vin dik haar echt raar, sorry. maar dan zou ik zo een "vriendin" echt dumpen

    Mile schreef:
    Nou over dat van trauma's, ik zou naar een psygiater gaan. Ze helpen en het is heel fijn. Ik hb het zelf ook, maar over dat van je vriendin, als ze boos op jou word terwijl jij niks hebt gedaan vin dik haar echt raar, sorry. maar dan zou ik zo een "vriendin" echt dumpen


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Dit topic is eigenlijk van OhmyChris dus daar reageer ik op.

    Kijk misschien zou je eens een dag met haar naar de stad kunnen ofzow en dat jullie dan een filmpje meepakken. Of dat je lekker een meidenavond met jullie tweeën houd.


    I love you Irem