• zeg jij het maar?

    PUKKELxDING schreef:
    Het spijt me zeer, maar ik vind het echt een hypocriet filmpje.

    Same here. Ik heb zelfs geen zin om neer te zetten waarom, 'cause it's kinda obvious..


    No growth of the heart is ever a waste

    Mag hij niet eens meer een vriendin hebben?


    SLOAN.

    Welk liedje is dat? (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    Wounded schreef:
    Welk liedje is dat? (krul)


    Goodbyes - miley cyrus ;D


    To infinity and beyond •

    Heb je wel eens gezien hoe zijn fans zijn? Ik ben er zelf één maar sommige zijn echt veel té overdreven. Ik bedoel, zijn flippen helemaal. Ze willen zijn vriendin dood hebben. Kom op zeg, ik zou het dan ook niet meer leuk vinden.


    Forever.

    Accident schreef:
    I don't give f*ck. Hij doet maar wat hij wil.


    <3

    Fail.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    WTF, gun Selena en Justin ook liefde ofzo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    VelvetRopes schreef:
    Heb je wel eens gezien hoe zijn fans zijn? Ik ben er zelf één maar sommige zijn echt veel té overdreven. Ik bedoel, zijn flippen helemaal. Ze willen zijn vriendin dood hebben. Kom op zeg, ik zou het dan ook niet meer leuk vinden.


    We accept the love we think we deserve.

    Laat die twee gewoon met rust.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mayfly schreef:
    Tja, en toen was je Justin Bieber obsessed. :') I don't care about die twee, laat ze toch lekker.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben totaal geen fan van Justin en Selena, maar ik vind dat filmpje wel redelijk ergens op slaan.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ow no! Justin Bieber is finally growing his balls and changing into a young man, tell someone to stop him!


    Dare to Live

    Dit is gewoon zo bullsh*t! Ze zijn gewoon jaloers en daarom maken ze zulke achterlijke filmpjes. En ff serieus, wat boeit het jou nou of hij verandert door haar? Alsof je hem echt persoonlijk kent. (': -Al denk ik niet dat zij veel invloed op hem heeft-


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik vind hem ook erg veranderd, teleurstellend...


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.