• zeg jij het maar?

    Tja, en toen was je Justin Bieber obsessed. :') I don't care about die twee, laat ze toch lekker.


    wth.

    oh jesus ik kan die tekst toch niet lezen.
    wat een font.


    I live for the applause, you will die for it.

    I don't give f*ck. Hij doet maar wat hij wil.

    Het boeit me echt helemaal niks. Ik vind een aardbei zien groeien nog interessanter dan dit. (krul)


    -

    Genius schreef:
    Het boeit me echt helemaal niks. Ik vind een aardbei zien groeien nog interessanter dan dit. (krul)

    Genius schreef:
    Het boeit me echt helemaal niks. Ik vind een aardbei zien groeien nog interessanter dan dit. (krul)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nee, ik zie het verschil niet. Je kunt iemands gedrag niet beoordelen aan de hand van twee of drie foto's.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Genius schreef:
    Het boeit me echt helemaal niks. Ik vind een aardbei zien groeien nog interessanter dan dit. (krul)


    Haha :'D. Nee, mij maakt het ook niets uit eigenlijk. Ik heb me nog nooit voor Justin Bieber geïnteresseerd, dus ik zou ook totaal niet weten hoe hij was voordat hij iets met Selena had.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Genius schreef:
    Het boeit me echt helemaal niks. Ik vind een aardbei zien groeien nog interessanter dan dit. (krul)


    Only those who listen can hear

    Ach ja. Eigenlijk ben ik hethier wel mee eens, maar whatever. (krul)


    To infinity and beyond •

    Het spijt me zeer, maar ik vind het echt een hypocriet filmpje.


    Life is hard and then we die

    Filmpje gemaakt uit pure jaloezie. En dan heb ik 'em nog nieteens gezien. (krul)


    ars moriendi

    Nouja, Bieber wordt groot zeker?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ja, hij vind dat ene meisje belangrijker dan z'n weet ik het hoeveel miljoen fans. Wat een vraag... :'DDDD

    Eeeeh, 'hij is veranders sinds hij Selena date; eerst gedroeg hij zich zo tegenover zijn fans (hij stond met hen op de foto)
    LOGISCH dat hij dat nu niet meer doet; zijn fans willen zijn vriendin iets aandoen, God --'


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California