• zeg jij het maar?

    Beetje belachelijk om zoveel drukte te maken om een paar uit zijn verband gerukte foto's.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Leuk liedje :)

    Ik denk dat Selena hier weinig mee te maken heeft.
    Ik denk dat hij het gwn heel druk heeft en best wel gestresst is (sorry vlgns mij is gestresst verkeerd geschreven ^^)
    Iedereen zegt dat hij veranderd is maar zijn fans ook. Alle fans doen best wel moeilijk. Bijv. dit soort filmpjes. Dat is ook niet makkelijk voor Justin om te zien hoe zijn fans Selena overal de schuld van geven.
    Dat denk ik dus hahah :')


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Tuala schreef:
    Nee, ik zie het verschil niet. Je kunt iemands gedrag niet beoordelen aan de hand van twee of drie foto's.


    effort never betrays you

    Postcards schreef:
    Eeeeh, 'hij is veranders sinds hij Selena date; eerst gedroeg hij zich zo tegenover zijn fans (hij stond met hen op de foto)
    LOGISCH dat hij dat nu niet meer doet; zijn fans willen zijn vriendin iets aandoen, God --'


    Groot gelijk.

    Als je fan bent van iemand, gun je die persoon toch al het geluk ter wereld toe?
    Zowel Justin als Selena zijn (bijna) volwassen mensen, die zijn groot genoeg om zelf beslissingen te nemen,
    maar als er anderen zijn die al hun woorden omdraaien of van een mug een olifant maken,
    ik zou ook gek worden en enorm veranderen naar de buitenwereld toe.

    Justin en Selena zijn 2 gewone tieners die verliefd zijn.
    Laat hen toch genieten van elkaar en het jong zijn?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Words schreef:
    Welk liedje is dat? (krul)


    Dát was ook het eerste waar ik aan dacht, ik herkende Miley haar stem, maar wist de titel niet. ;q


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Om eerlijk te zijn denk ik helemaal niet Selena Gomez die invloed op hem heeft. Hij is gewoon jong en zijn bekendheid begint hem de kop te kosten. Althans, dat is mijn theorie.


    Felix

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dát was ook het eerste waar ik aan dacht, ik herkende Miley haar stem, maar wist de titel niet. ;q


    Goodbye, idd van Miley Cyrus


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Genius schreef:
    Het boeit me echt helemaal niks. Ik vind een aardbei zien groeien nog interessanter dan dit. (krul)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    O god,
    dit slaat echt nergens op -_-'
    Die Justin word gewoon ouder en hij is echt wereldberoemd, ik zou er ook strontziek van worden als ik met iedere fan op de foto moet [en dat zijn er volgens dit filmpje wel acht miljoen]. En kom op, iedereen steekt wel eens zijn middelvinger op -____-'


    Trust me. I'm the doctor

    Genius schreef:
    Het boeit me echt helemaal niks. Ik vind een aardbei zien groeien nog interessanter dan dit. (krul)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik vind het echt totaal niet interessant.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb meer zoiets van 'Selena en Justin zijn gelukkig samen' laat ze dat dan ook zijn (:

    Postcards schreef:
    Eeeeh, 'hij is veranders sinds hij Selena date; eerst gedroeg hij zich zo tegenover zijn fans (hij stond met hen op de foto)
    LOGISCH dat hij dat nu niet meer doet; zijn fans willen zijn vriendin iets aandoen, God --'

    Agree


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Fascinate schreef:
    Leuk liedje :)
    Ik denk dat Selena hier weinig mee te maken heeft.
    Ik denk dat hij het gwn heel druk heeft en best wel gestresst is (sorry vlgns mij is gestresst verkeerd geschreven ^^)
    Iedereen zegt dat hij veranderd is maar zijn fans ook. Alle fans doen best wel moeilijk. Bijv. dit soort filmpjes. Dat is ook niet makkelijk voor Justin om te zien hoe zijn fans Selena overal de schuld van geven.
    Dat denk ik dus hahah :')

    het liedje is Goodbye van Miley Cyrus (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    /care


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.