• Ik schrok me een bult met wat ik net las.
    Wie schildert er in hemelsnaam een paard roos, voor een stomme video clip?
    De managers en producers heeft helemaal geen respect voor deze dieren en dat ging er net iets over bij mij.


    Gelukkig is Pink er nog en heeft zei nog respect!
    Dit is het artikel:

    Selena Gomez is zowat de enige Disney-ster die erin geslaagd is om uit de controversiële spotlights te blijven, maar door haar laatste nieuwe muziek video wist ze letterlijk een andere popster op haar paard te krijgen…

    Voor de video clip Love You Like a Love Song, schittert Gomez naast niet zo natuurlijke co-sterren in de vorm van roze geschilderde paarden. Welk meisje wil er nu geen roze pony? Er is er alvast eentje die duidelijk haar ongenoegen liet blijken over de paarden kwestie.

    “Als er dierenrechten activisten zijn in Malibu, bij Leo Cabrillo State Beach, er zijn daar paarden die geschilderd worden voor een stomme muziek video. Beschamend”, schreef zangeres Pink op Twitter.

    Hoewel het zeer onwaarschijnlijk is dat team Selena de grenzen van de dierenrechten hebben overschreden, is het begrijpelijk waarom Pink bezorgd is wanneer het aankomt op pastel pony’s. Maar volgens E! Online, ziet de American Humane Society geen graten in de make-over van de viervoeters, zolang de paarden geverfd zijn met niet-giftige producten en ze getest zijn op allergieën voor de aanbrenging.

    “Artiesten moeten zich meer bewust en verantwoordelijk zijn van hun daden”, voegde Pink nog toe aan haar Tweet.”

    Kijk laat ik duidelijk zijn! Het draait niet omdat de verf schadelijk is of neit het draait om respect en principe. Naar mijn mening wordt er geen enkel dier gekleurd. En ja jullie hebben op bepaalde punten gelijk, zoals dat van de slacht enz maar dan nog. Hoort ze (haar managers en producers natuurlijk ook) niet het goede voorbeeld te geven? En wat is er mis met witte/ bruine of zwarte paarden?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 17:14 ]

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Dude.
    Denk je echt dat jouw vlees enkel komt van dieren waar iets aan mankeerde? Die paarden werden er om gekweekt, ze zijn -meestal- volledig in orde [:
    En dude, kan jij een infectie oplopen van je haar te kleuren? Waarom kan een paard dat dan wel?
    [/face]

    Nooit geleerd dat en paard anders in elkaar zit dan een mens?
    En je hebt gelijk sommige mankeren niets

    Patronum schreef:
    (...)


    roze paarden zijn cool ;D
    Ik wil stiekem wel een roze olifant ;3

    Ik ben vliegend en onzichtbaar, is dat ook goed? :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Progeny schreef:
    Je negeert ze wel. :'D

    Ik negeer ze niet ik kom gewoon op voor mijn mening en verdedig deze!

    vezz schreef:
    (...)
    Nooit geleerd dat en paard anders in elkaar zit dan een mens?
    En je hebt gelijk sommige mankeren niets

    Meid.
    Je kleurt niet de ingewanden hoor!


    Has no one told you she's not breathing?

    vezz schreef:
    (...)
    Nooit geleerd dat en paard anders in elkaar zit dan een mens?
    En je hebt gelijk sommige mankeren niets


    Eerlijk waar, dat jij je drukker maakt om een paard dan om een mens! Kom uit je droomwereld.:'D
    Ik zal het nog eens zeggen:

    Selena mag dat niet zelf kiezen, dus haar kun je sowieso niets kwalijk nemen. Plus, die paardenverf is niet schadelijk en wordt er waarschijnlijk meteen weer afgewassen dus ik zie het hele probleem niet!

    Are we clear?


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Eerlijk waar, dat jij je drukker maakt om een paard dan om een mens! Kom uit je droomwereld.:'D
    Ik zal het nog eens zeggen:

    Selena mag dat niet zelf kiezen, dus haar kun je sowieso niets kwalijk nemen. Plus, die paardenverf is niet schadelijk en wordt er waarschijnlijk meteen weer afgewassen dus ik zie het hele probleem niet!

    Are we clear?

    Amen _O_


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind dat je een beetje overdrijft. Zelfs mijn zus, die helemaal paardengek is, zegt dat het geen kwaad kan voor die paarden.
    Ik kan me niet voorstellen dat ze die paarden met schadelijke verf hebben beschildert (ik weet even niet hoe je het anders zou moeten noemen), want ze willen vast niet dat Selena negatief in de publiciteit komt.

    Progeny schreef:
    (...)

    Eerlijk waar, dat jij je drukker maakt om een paard dan om een mens! Kom uit je droomwereld.:'D
    Ik zal het nog eens zeggen:

    Selena mag dat niet zelf kiezen, dus haar kun je sowieso niets kwalijk nemen. Plus, die paardenverf is niet schadelijk en wordt er waarschijnlijk meteen weer afgewassen dus ik zie het hele probleem niet!

    Are we clear?

    yes you are ik weet dat selena dat niet zelf kies en mss had ik me beter moeten verwoorden, ik vind haar producers en managers dikke eikels. en als het niet schadelijk is en meteen afgewassen wordt is er nog een probleem? Waar is het respect voor dieren?

    Wat is roos voor kleur? (krul)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Amen _O_

    Zo beter verwoord?

    Endure schreef:
    Wat is roos voor kleur? (krul)


    Ik heb maar aangenomen dat ze roze bedoeld.

    vezz schreef:
    (...)
    yes you are ik weet dat selena dat niet zelf kies en mss had ik me beter moeten verwoorden, ik vind haar producers en managers dikke eikels. en als het niet schadelijk is en meteen afgewassen wordt is er nog een probleem? Waar is het respect voor dieren?


    Omfg. Wat vind jij van mensen die hun hond een warme trui aantrekken in de winter of zo? Dan moet je daar ook állemaal tegen zijn. Als je tegen zulke dingen wilt zijn, moet je overal tegen zijn, dan mag je geen enkel onderscheid meer maken. Je denkt dat een paard het verschrikkelijk vindt om een dagje geverfd te worden, maar ze vinden het zeker wel leuk om de hele dag iemand op hun rug te moeten dragen?


    everything, in time

    vezz schreef:
    (...)
    yes you are ik weet dat selena dat niet zelf kies en mss had ik me beter moeten verwoorden, ik vind haar producers en managers dikke eikels. en als het niet schadelijk is en meteen afgewassen wordt is er nog een probleem? Waar is het respect voor dieren?
    Dan heb ik nog een feit voor je. Paarden zijn ontzettend strongminded. Wanneer ze iets écht niet willen of verschrikkelijk vinden dan laten ze het gewoon niet toe. Dan stampen of bijten ze gewoon iemand weg. Ik ben opgegroeid met paarden en ik weet dat soort dingen gewoon. En respect, sorry.. maar ik vraag me eerlijk waar af of jij wel weet wat dat betekent met al je gekanker om niks. Sorry.. maar ik kan me echt zwaar irriteren aan dit topic van 'niks', daarom ga ik maar weg nu, omdat mede ik je topic nu al genoeg verziekt heb.

    Adios.


    Wie du mir, so ich dir.

    Progeny schreef:
    (...)

    Omfg. Wat vind jij van mensen die hun hond een warme trui aantrekken in de winter of zo? Dan moet je daar ook állemaal tegen zijn. Als je tegen zulke dingen wilt zijn, moet je overal tegen zijn, dan mag je geen enkel onderscheid meer maken. Je denkt dat een paard het verschrikkelijk vindt om een dagje geverfd te worden, maar ze vinden het zeker wel leuk om de hele dag iemand op hun rug te moeten dragen?

    nu heb je een punt

    vezz schreef:
    (...)
    yes you are ik weet dat selena dat niet zelf kies en mss had ik me beter moeten verwoorden, ik vind haar producers en managers dikke eikels. en als het niet schadelijk is en meteen afgewassen wordt is er nog een probleem? Waar is het respect voor dieren?


    Waar is het respect voor het feit dat sommige mensen een andere mening hebben?