• We moesten een samenwerking opdracht doen voor geschiedenis. Ik en twee vrienden doen al het werk. De andere twee mensen doen niks.
    Nu moet ik het na woord doen over hoe het was en de bronvermeldingen.
    Dus nu kan ik twee dingen doen:
    Zeggen: 'De samenwerking was geweldig.'
    Of eerlijk zijn en zeggen: 'De helft deed niks.' Maar dat vind ik ook weer zo naaiend. Wat nu?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou zeggen: 'De samenwerking was op zich wel goed, maar soms liep het wat stroef.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    overleggen met die andere die ook wat deed wat jullie gaan doen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gewoon schrijven. Heb ik ook zo vaak gedaan.
    Of juist schrijven dat het goed ging, want dan krijgt de rest een schuldgevoel en schrijven zij de waarheid op.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik zou de waarheid zeggen. Misschien naaiend voor hun, maar ze hebben het aan zichzelf te danken en anders ben jij genaaid omdat jij al dat werk voor hen hebt zitten doen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Aarzel als je het zegt :
    'de samenwerking was.. ehm .. niet zo schitterend..' ofzoiets?


    Owl you need is love.

    Eerlijk zijn, deed ik ook. Voelt lullig, maar wat zij doen is lulliger ;]

    En dan zeg je gewoon;

    De samenwerking tussen mij en huppelepup ging goed maar van dingetje en dinges kregen we weinig medewerking.
    Of; Die hebben niet zoveel bijgedragen.

    Stuur anders mailtje naar docent? ;]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou eerlijk zijn als ik jou was, heb ik ook gedaan met ons laatste werkstuk. Jammer dan, eigen schuld dikke bult. 2 vriendinnen van me en ik zaten alle drie rond de 10 uur, en de jongens hadden 2 uur er aan besteed. Nou sorry hoor, maar dat pik ik niet.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    De helft doet niks.
    Echt gewoon doen, ik heb net hetzelfde, ook met geschiedenis. Gaat dat kutwijf uit mijn groep ook nog eens schrijven dat ik niets gedaan heb in haar evaluatie. Terwijl ik de moeilijkste opdrachten had en zij niets moest doen. Mijn punten gaan nu waarschijnlijk daardoor naar beneden. Voor jou klinkt nu zeggen dat ze niets deden een naaistreek, maar eerlijkheid loont uiteindelijk toch. Dus, écht gewoon doen (;


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mum schreef:
    Aarzel als je het zegt :
    'de samenwerking was.. ehm .. niet zo schitterend..' ofzoiets?

    Ze moet het schrijven, -neem ik tenminste aan.

    Ik zou er gewoon bij zetten wie er niks heeft gedaan en wie juist wél. Het kan natuurlijk niet zo zijn, dat jullie een hoog punt halen en die twee die niks deden ook, dan zullen ze vaker van je gaan profiteren en dat is juist iets dat je niet moet willen, lijkt mij.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Je kunt het altijd subtiel zeggen:
    Ik merkte dat sommige leden zich meer inspanden dan anderen.

    Als je leerkracht het naleest zal hij er vast wel vragen over stellen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Als ik jou was zou ik de waarheid zeggen.
    Het is inderdaat naaiend, maar anders krijgen hun een hoog punt, terwijl ze nisk hebben gedaan.
    Want dat had ik ook., ik moest samen met een ander meisje 2 boek en filmverslagen maken en daarna hadden we er mondeling over., zij had in totaal maar 1 film gezien, en bij het mondeling wist ze hellemaal niks. toen heb ik haar uit de schit geholpen. toen had ik een 8 en zij een 7.5
    en toen kreeg ik spijt dat ik me bek niet open had getrokken. want dan wil ik ook wel een 7.5 voor niks doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Defensive schreef:
    Ik zou de waarheid zeggen. Misschien naaiend voor hun, maar ze hebben het aan zichzelf te danken en anders ben jij genaaid omdat jij al dat werk voor hen hebt zitten doen.

    Ik zou openlijk zeggen dat die geen cojone gedaan hebben, dat ze parasiet spelen bij een ander

    Ik zou eerst zeggen dat ze met hun luie donder wat moeten gaan doen anders zet ik erbij dat jullie geen flikker hebben gedaan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eerlijk zijn, dat doe ik ook altijd en dat is altijd al beter voor mij uitgekomen. :Y) Voel je er ook niet slecht om want jij bent in het goede recht want jullie hebben alles gedaan en die anderen geen klop.