• Ik schrok me een bult met wat ik net las.
    Wie schildert er in hemelsnaam een paard roos, voor een stomme video clip?
    De managers en producers heeft helemaal geen respect voor deze dieren en dat ging er net iets over bij mij.


    Gelukkig is Pink er nog en heeft zei nog respect!
    Dit is het artikel:

    Selena Gomez is zowat de enige Disney-ster die erin geslaagd is om uit de controversiële spotlights te blijven, maar door haar laatste nieuwe muziek video wist ze letterlijk een andere popster op haar paard te krijgen…

    Voor de video clip Love You Like a Love Song, schittert Gomez naast niet zo natuurlijke co-sterren in de vorm van roze geschilderde paarden. Welk meisje wil er nu geen roze pony? Er is er alvast eentje die duidelijk haar ongenoegen liet blijken over de paarden kwestie.

    “Als er dierenrechten activisten zijn in Malibu, bij Leo Cabrillo State Beach, er zijn daar paarden die geschilderd worden voor een stomme muziek video. Beschamend”, schreef zangeres Pink op Twitter.

    Hoewel het zeer onwaarschijnlijk is dat team Selena de grenzen van de dierenrechten hebben overschreden, is het begrijpelijk waarom Pink bezorgd is wanneer het aankomt op pastel pony’s. Maar volgens E! Online, ziet de American Humane Society geen graten in de make-over van de viervoeters, zolang de paarden geverfd zijn met niet-giftige producten en ze getest zijn op allergieën voor de aanbrenging.

    “Artiesten moeten zich meer bewust en verantwoordelijk zijn van hun daden”, voegde Pink nog toe aan haar Tweet.”

    Kijk laat ik duidelijk zijn! Het draait niet omdat de verf schadelijk is of neit het draait om respect en principe. Naar mijn mening wordt er geen enkel dier gekleurd. En ja jullie hebben op bepaalde punten gelijk, zoals dat van de slacht enz maar dan nog. Hoort ze (haar managers en producers natuurlijk ook) niet het goede voorbeeld te geven? En wat is er mis met witte/ bruine of zwarte paarden?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 17:14 ]

    God, Ik mocht haar al niet.

    Maar nu wil ik haar vermoorden.
    Ik ben braaf geweest ;)

    Hoe durft ze. Met een van haar vieze FakeTengels aan een Uniek diersoort zitten genaamt. Nog wel een Paard.
    Waarom schildert ze zichzelf niet rood. Vind zij toch ook niet leuk!


    Firm believer of all that is magic

    Respect voor Pink, Ze is geweldig!


    Firm believer of all that is magic

    Ach komaan zeg.
    Heeft dat paard er last van?
    Het is net zo erg als je haar verven.
    Ik vind dat je overdrijft.


    Has no one told you she's not breathing?

    Je overdrijft. Bovendien, zoals al eerder is gezegd, mag Selena dat helemaal niet beslissen dus jij hebt het recht niet om de schuld op haar af te schuiven!


    everything, in time

    BlueElephant schreef:
    Ach komaan zeg.
    Heeft dat paard er last van?
    Het is net zo erg als je haar verven.
    Ik vind dat je overdrijft.

    Ohw als je je haar verft kies je er zelf voor dat paard niet!

    vezz schreef:
    (...)
    * bewijs dat ze suckt live http://www.youtube.com/watch?v=qe1USkTpLSU en heb er nog veel meer liggen ^^
    * het brengt miljoenen op maar denk aan die dieren en bedenk iets anders
    * ze is soms heel fake
    * en je zegt zelf dat haar managers en producers alles beslissen dus Send it on is wel een mooi reclame voor dat ze veel om het milieu geeft

    En weet je je kan nog altijd nee zeggen als ze iets beslissen! Dat zijn pas artiesten.
    Ik vind Selena Gomez leuk en goed, maar ze stelt me gewoon zwaar teleur
    Ze is achttien, het spijt me zeer, maar als je dan je managers afwijst, dan moet je echt een heel erg sterk karakter hebben. Ik vind het helemaal niet raar dat ze dat niet heeft.


    Life is hard and then we die

    Progeny schreef:
    Je overdrijft. Bovendien, zoals al eerder is gezegd, mag Selena dat helemaal niet beslissen dus jij hebt het recht niet om de schuld op haar af te schuiven!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stom wijf. Totaal geen respect voor dieren.

    En ja, en wat als ze er geen schade aan vinden?! =S Heb een beetje respect, man.


    ars moriendi

    Joh, die paarden worden roze geverfd, vergeleken met wat andere artiesten wel eens verlangen van dieren of zelfs andere mensen, dan valt dit zwaar mee. Echt.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Kuyt schreef:
    Stom wijf. Totaal geen respect voor dieren.

    En ja, en wat als ze er geen schade aan vinden?! =S Heb een beetje respect, man.

    Wel dat bedoel ik nou ook dat heet respect voor dieren!

    Kuyt schreef:
    Stom wijf. Totaal geen respect voor dieren.

    En ja, en wat als ze er geen schade aan vinden?! =S Heb een beetje respect, man.


    Heb jij dan eerst een beetje respect voor Selena. Kies jij paarden boven mensen?


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Heb jij dan eerst een beetje respect voor Selena. Kies jij paarden boven mensen?

    Ik heb respect voor der maar zij blijkbaar niet voor paarden.
    Ik heb respect voor iedereen tenzij ze het niet meer waard zijn

    vezz schreef:
    (...)
    Ohw als je je haar verft kies je er zelf voor dat paard niet!

    Een paard heeft wel gevoelens maar denk je dat een paard denkt: "Oh god, deze kleur staat me totaaaaaaal niet. Ze hadden beter blauw genomen!"

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 16:56 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)
    een paard heeft wel gevoelens maar denk je dat een paard deknt: "Oh god, deze kleur staat me totaaaaaaal niet. Ze hadden beter blauw genomen!"
    Nee dat nie tmaar het draait om het respect voor dieren!

    arm paard.:|


    Don't dream your life, but live your dream!