• Ik schrok me een bult met wat ik net las.
    Wie schildert er in hemelsnaam een paard roos, voor een stomme video clip?
    De managers en producers heeft helemaal geen respect voor deze dieren en dat ging er net iets over bij mij.


    Gelukkig is Pink er nog en heeft zei nog respect!
    Dit is het artikel:

    Selena Gomez is zowat de enige Disney-ster die erin geslaagd is om uit de controversiële spotlights te blijven, maar door haar laatste nieuwe muziek video wist ze letterlijk een andere popster op haar paard te krijgen…

    Voor de video clip Love You Like a Love Song, schittert Gomez naast niet zo natuurlijke co-sterren in de vorm van roze geschilderde paarden. Welk meisje wil er nu geen roze pony? Er is er alvast eentje die duidelijk haar ongenoegen liet blijken over de paarden kwestie.

    “Als er dierenrechten activisten zijn in Malibu, bij Leo Cabrillo State Beach, er zijn daar paarden die geschilderd worden voor een stomme muziek video. Beschamend”, schreef zangeres Pink op Twitter.

    Hoewel het zeer onwaarschijnlijk is dat team Selena de grenzen van de dierenrechten hebben overschreden, is het begrijpelijk waarom Pink bezorgd is wanneer het aankomt op pastel pony’s. Maar volgens E! Online, ziet de American Humane Society geen graten in de make-over van de viervoeters, zolang de paarden geverfd zijn met niet-giftige producten en ze getest zijn op allergieën voor de aanbrenging.

    “Artiesten moeten zich meer bewust en verantwoordelijk zijn van hun daden”, voegde Pink nog toe aan haar Tweet.”

    Kijk laat ik duidelijk zijn! Het draait niet omdat de verf schadelijk is of neit het draait om respect en principe. Naar mijn mening wordt er geen enkel dier gekleurd. En ja jullie hebben op bepaalde punten gelijk, zoals dat van de slacht enz maar dan nog. Hoort ze (haar managers en producers natuurlijk ook) niet het goede voorbeeld te geven? En wat is er mis met witte/ bruine of zwarte paarden?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 17:14 ]

    Patronum schreef:
    (...)

    Ik hou echt van jou xD

    Hahaha :'D
    Eeeeeeeeeeeeeeef wil je met me trouwen?
    (bloos)


    Has no one told you she's not breathing?

    @Vezz, nu ik zo alles lees wat jij zegt, snap ik je argumenten wel. Maar wat is een tegenargument als je de waarheden van anderen gewoon negeert? Dan is het een discussie van niks of een nutteloos topic op je doorblijft hameren over dingen die jij vindt, terwijl je de waarheden van anderen gewoon niet wilt zien of aanhoren.


    Wie du mir, so ich dir.

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Hahaha :'D
    Eeeeeeeeeeeeeeef wil je met me trouwen?
    (bloos)


    Graag ;D
    nemen we een witte koets, getrokken door roze paardjes? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    BlueElephant schreef:
    ik snap wel dat je het niet vind kunnen, dat is jouw mening, maar ik vind niet dat je zo moet reageren.
    Want zoals mijn voorgangers al gezegd hebben, dan mogen we ook geen paardenvlees eten. super lekker En als we dat niet mogen eten, dan mogen we ook geen koeien eten. Maar dat is onze natuur. En de natuur is véél erger dan het paard z'n vacht roze verven, waar het tóch niets van merkt.

    Kommerop met je antwoord!
    (wbw)

    1. paarden uit het slacht gaan daarnaar toe met reden => paarden die een been gebroken hebben zijn amper te genezen en als dit niet geneesd kunnen ze niets meer, ga je hen dan laten afzien? Zelfde geld voor koeien
    Ik vind ten tweede het gewoon erg dat ze het doet wat is er mis met een wit paard? Het draait hem gewoon om het feit dat gewoon verf gebruikt komaan hoe hoe moet ik het zeggen? Hoe belachelijk is dat wel niet? De paarden kunnen er trouwens infecties van op lopen zoals ik al gezegd heb en ze beslist het mss niet zelf dat kan wel maar dan nog! Ze komt er weer alleen slecht mee in de media en patronum ja ik zou nee zeggen omdat paarden me te dierbaar zijn ^^

    Mijn ouders hebben mij daar een woordje voor geleerd:
    Koppigheid ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    INDICA schreef:
    @Vezz, nu ik zo alles lees wat jij zegt, snap ik je argumenten wel. Maar wat is een tegenargument als je de waarheden van anderen gewoon negeert? Dan is het een discussie van niks of een nutteloos topic op je doorblijft hameren over dingen die jij vindt, terwijl je de waarheden van anderen gewoon niet wilt zien of aanhoren.

    Ik negeer ze toch niet? Ik zeg dat sommige dingen waar zijn oke ze kiest er zelf mss wel niet voor maar dan nog, paarden verf is mss niet schadelijk, maar het gaat om het principe snap je. Ik wil de waarheden van anderen wel zien en aanhoren maar ik vind gewoon dat de mensen (producers en managers zal ik maar zeggen) achterlijk zijn. Selena komt hier slecht mee in het nieuws zeg maar. En kom op een meid van 18 die roze paarden wil? Wat is er mis met een witpaard?

    Patronum schreef:
    Oh boy -.-

    Als iemand een paard roze verft, spring je 20 meter omhoog,
    maar dat elke minuut een of andere diersoort uitsterft laat je koud?

    Alsof dat paard er uberhaupt al iets van gemerkt heeft -.-


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Patronum schreef:
    Mijn ouders hebben mij daar een woordje voor geleerd:
    Koppigheid ;D

    Waarom ben ik koppig?

    Azkaban schreef:
    (...)

    Dat laat me niet koud!

    vezz schreef:
    (...)
    Ik negeer ze toch niet? Ik zeg dat sommige dingen waar zijn oke ze kiest er zelf mss wel niet voor maar dan nog, paarden verf is mss niet schadelijk, maar het gaat om het principe snap je. Ik wil de waarheden van anderen wel zien en aanhoren maar ik vind gewoon dat de mensen (producers en managers zal ik maar zeggen) achterlijk zijn. Selena komt hier slecht mee in het nieuws zeg maar. En kom op een meid van 18 die roze paarden wil? Wat is er mis met een witpaard?



    roze paarden zijn cool ;D
    Ik wil stiekem wel een roze olifant ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    Graag ;D
    nemen we een witte koets, getrokken door roze paardjes? :3

    Dat is goed, maar wil wel vieren met taco's :3
    vezz schreef:
    (...)
    1. paarden uit het slacht gaan daarnaar toe met reden => paarden die een been gebroken hebben zijn amper te genezen en als dit niet geneesd kunnen ze niets meer, ga je hen dan laten afzien? Zelfde geld voor koeien
    Ik vind ten tweede het gewoon erg dat ze het doet wat is er mis met een wit paard? Het draait hem gewoon om het feit dat gewoon verf gebruikt komaan hoe hoe moet ik het zeggen? Hoe belachelijk is dat wel niet? De paarden kunnen er trouwens infecties van op lopen zoals ik al gezegd heb en ze beslist het mss niet zelf dat kan wel maar dan nog! Ze komt er weer alleen slecht mee in de media en patronum ja ik zou nee zeggen omdat paarden me te dierbaar zijn ^^

    Dude.
    Denk je echt dat jouw vlees enkel komt van dieren waar iets aan mankeerde? Die paarden werden er om gekweekt, ze zijn -meestal- volledig in orde [:
    En dude, kan jij een infectie oplopen van je haar te kleuren? Waarom kan een paard dat dan wel?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 17:09 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    vezz schreef:
    (...)
    Waarom ben ik koppig?


    Om wat Indica zei ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je negeert ze wel. :'D


    everything, in time

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Dude.
    Denk je echt dat jouw vlees enkel komt van dieren waar iets aan mankeerde? Die paarden werden er om gekweekt, ze zijn -meestal- volledig in orde [:
    En dude, kan jij een infectie oplopen van je haar te kleuren? Waarom kan een paard dat dan wel?


    Ik kan niet tegen taco's D;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    vezz schreef:
    (...)
    1. paarden uit het slacht gaan daarnaar toe met reden => paarden die een been gebroken hebben zijn amper te genezen en als dit niet geneesd kunnen ze niets meer, ga je hen dan laten afzien? Zelfde geld voor koeien
    Ik vind ten tweede het gewoon erg dat ze het doet wat is er mis met een wit paard? Het draait hem gewoon om het feit dat gewoon verf gebruikt komaan hoe hoe moet ik het zeggen? Hoe belachelijk is dat wel niet? De paarden kunnen er trouwens infecties van op lopen zoals ik al gezegd heb en ze beslist het mss niet zelf dat kan wel maar dan nog! Ze komt er weer alleen slecht mee in de media en patronum ja ik zou nee zeggen omdat paarden me te dierbaar zijn ^^

    Geloof je dat van die koeien echt? Sorry maar dan ben je echt naïef. Die koeien worden gefokt om de slacht dus als ze dik genoeg zijn worden ze geslacht,of ze nu gezond zijn of niet.
    En geloof me nou maar de dieren hebben er echt geen las van,ja ze kunnen schikken maar dat is niet van de verf zelf maar van de aandacht,om het maar even zo te zeggen.

    Als het een ander dier was geweest als een paard,had je het dan net zo erg gevonden? Want zoals ik al zei word dit soort dingen vaker gedaan,bv bij honden door de celebs. En soms word het gedaan om de dieren juist te beschermen,door activisten. Denk je nou echt dat die activisten dat zouden doen als het het dier ook maar een beetje zou schaden?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall