• Ik schrok me een bult met wat ik net las.
    Wie schildert er in hemelsnaam een paard roos, voor een stomme video clip?
    De managers en producers heeft helemaal geen respect voor deze dieren en dat ging er net iets over bij mij.


    Gelukkig is Pink er nog en heeft zei nog respect!
    Dit is het artikel:

    Selena Gomez is zowat de enige Disney-ster die erin geslaagd is om uit de controversiële spotlights te blijven, maar door haar laatste nieuwe muziek video wist ze letterlijk een andere popster op haar paard te krijgen…

    Voor de video clip Love You Like a Love Song, schittert Gomez naast niet zo natuurlijke co-sterren in de vorm van roze geschilderde paarden. Welk meisje wil er nu geen roze pony? Er is er alvast eentje die duidelijk haar ongenoegen liet blijken over de paarden kwestie.

    “Als er dierenrechten activisten zijn in Malibu, bij Leo Cabrillo State Beach, er zijn daar paarden die geschilderd worden voor een stomme muziek video. Beschamend”, schreef zangeres Pink op Twitter.

    Hoewel het zeer onwaarschijnlijk is dat team Selena de grenzen van de dierenrechten hebben overschreden, is het begrijpelijk waarom Pink bezorgd is wanneer het aankomt op pastel pony’s. Maar volgens E! Online, ziet de American Humane Society geen graten in de make-over van de viervoeters, zolang de paarden geverfd zijn met niet-giftige producten en ze getest zijn op allergieën voor de aanbrenging.

    “Artiesten moeten zich meer bewust en verantwoordelijk zijn van hun daden”, voegde Pink nog toe aan haar Tweet.”

    Kijk laat ik duidelijk zijn! Het draait niet omdat de verf schadelijk is of neit het draait om respect en principe. Naar mijn mening wordt er geen enkel dier gekleurd. En ja jullie hebben op bepaalde punten gelijk, zoals dat van de slacht enz maar dan nog. Hoort ze (haar managers en producers natuurlijk ook) niet het goede voorbeeld te geven? En wat is er mis met witte/ bruine of zwarte paarden?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 17:14 ]

    Ok, dat gaat een beetje ver.
    Maar toch blijf ik Selena een van de beste Disney sterretjes vinden.


    Me so good.

    als die paarden geen nadelen ondervinden aan de verf vind ik het eig niet zo heel erg.


    And in that moment, we were infinite.

    Kan toch ook met paint gedaan zijn ofzo?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Grote kans is dat zo voor enkele minuten denk nu niet dat dat paard 2 dagen met verf rondloopt die niet schadelijk is voor hun.

    daiyu schreef:
    als die paarden geen nadelen ondervinden aan de verf vind ik het eig niet zo heel erg.
    het is soieso niet goed voor hun vacht, in de natuur gebeurt dat toch ook niet? Ze gaan hier aan kapot en kunnen kanker krijgen! Hun weerstand is trouwens ook weg!

    En het zal waarschijnlijk wel meevallen..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Misschien is het wel met green screen gedaan?


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Misschien is het wel met green screen gedaan?
    Nee ze heeft ze echt gespotten

    Wie zegt dat ze zijn geverft Kan ook gephotoshopt zijn hé
    En dan nog het is wel erg voor die paarden maar in dat artikel staat: "Maar volgens E! Online, ziet de American Humane Society geen graten in de make-over van de viervoeters, zolang de paarden geverfd zijn met niet-giftige producten en ze getest zijn op allergieën voor de aanbrenging."


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    vezz schreef:
    (...)Nee ze heeft ze echt gespotten

    Ow ja dat is wel erg niet op mijn andere reactie letten :)


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    vezz schreef:
    (...)het is soieso niet goed voor hun vacht, in de natuur gebeurt dat toch ook niet? Ze gaan hier aan kapot en kunnen kanker krijgen! Hun weerstand is trouwens ook weg!

    maar die site E!online zegt toch dat er geen nadelen zijn? ik vind het wel een beetje aanstellerig, maar ach als miss gomez perse roze paardjes wil...


    And in that moment, we were infinite.

    daiyu schreef:
    (...)
    maar die site E!online zegt toch dat er geen nadelen zijn? ik vind het wel een beetje aanstellerig, maar ach als miss gomez perse roze paardjes wil...
    Er zijn wel nadelen , als de paarden er allergisch op reageren en wat ze niet zeggen is dat als de zon er op schijnt en het zijn witte paarden dan verbranden deze helemaal, want roos bij paarden verbrand heel gemakkelijk, kijk maar naar een roze neus bij paarden. En sorry maar als ze roze paarden wil, dat is toch overdreven. Kijk ik vind Gomez geweldig maar dat vind ik persoonlijk bijna dierenmishandeling

    vezz schreef:
    (...) Er zijn wel nadelen , als de paarden er allergisch op reageren en wat ze niet zeggen is dat als de zon er op schijnt en het zijn witte paarden dan verbranden deze helemaal, want roos bij paarden verbrand heel gemakkelijk, kijk maar naar een roze neus bij paarden. En sorry maar als ze roze paarden wil, dat is toch overdreven. Kijk ik vind Gomez geweldig maar dat vind ik persoonlijk bijna dierenmishandeling


    Roze verf is anders dan een roze huid he. Het heeft te maken met pigment enz :'D


    SLOAN.

    vezz schreef:
    (...) Er zijn wel nadelen , als de paarden er allergisch op reageren en wat ze niet zeggen is dat als de zon er op schijnt en het zijn witte paarden dan verbranden deze helemaal, want roos bij paarden verbrand heel gemakkelijk, kijk maar naar een roze neus bij paarden. En sorry maar als ze roze paarden wil, dat is toch overdreven. Kijk ik vind Gomez geweldig maar dat vind ik persoonlijk bijna dierenmishandeling

    oké, dan is het best schandalig van haar. wordt er niet van haar gezegd dat ze een dierenvriend is en nog wat opgeblazen pluspuntjes? what a way to prove that.


    And in that moment, we were infinite.

    Peeta schreef:
    (...)

    Roze verf is anders dan een roze huid he. Het heeft te maken met pigment enz :'D

    Ja weet ik wel maar ze hebben er wel meer last van hoor geloof me. Ik ken een paard waarbij ze dat gedaan hebben en een paar dagen later was hij dood