• Ik schrok me een bult met wat ik net las.
    Wie schildert er in hemelsnaam een paard roos, voor een stomme video clip?
    De managers en producers heeft helemaal geen respect voor deze dieren en dat ging er net iets over bij mij.


    Gelukkig is Pink er nog en heeft zei nog respect!
    Dit is het artikel:

    Selena Gomez is zowat de enige Disney-ster die erin geslaagd is om uit de controversiële spotlights te blijven, maar door haar laatste nieuwe muziek video wist ze letterlijk een andere popster op haar paard te krijgen…

    Voor de video clip Love You Like a Love Song, schittert Gomez naast niet zo natuurlijke co-sterren in de vorm van roze geschilderde paarden. Welk meisje wil er nu geen roze pony? Er is er alvast eentje die duidelijk haar ongenoegen liet blijken over de paarden kwestie.

    “Als er dierenrechten activisten zijn in Malibu, bij Leo Cabrillo State Beach, er zijn daar paarden die geschilderd worden voor een stomme muziek video. Beschamend”, schreef zangeres Pink op Twitter.

    Hoewel het zeer onwaarschijnlijk is dat team Selena de grenzen van de dierenrechten hebben overschreden, is het begrijpelijk waarom Pink bezorgd is wanneer het aankomt op pastel pony’s. Maar volgens E! Online, ziet de American Humane Society geen graten in de make-over van de viervoeters, zolang de paarden geverfd zijn met niet-giftige producten en ze getest zijn op allergieën voor de aanbrenging.

    “Artiesten moeten zich meer bewust en verantwoordelijk zijn van hun daden”, voegde Pink nog toe aan haar Tweet.”

    Kijk laat ik duidelijk zijn! Het draait niet omdat de verf schadelijk is of neit het draait om respect en principe. Naar mijn mening wordt er geen enkel dier gekleurd. En ja jullie hebben op bepaalde punten gelijk, zoals dat van de slacht enz maar dan nog. Hoort ze (haar managers en producers natuurlijk ook) niet het goede voorbeeld te geven? En wat is er mis met witte/ bruine of zwarte paarden?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 17:14 ]

    vezz schreef:
    (...)
    Ik heb respect voor der maar zij blijkbaar niet voor paarden.
    Ik heb respect voor iedereen tenzij ze het niet meer waard zijn


    Hoevaak moeten we nog zeggen dat Selena dat helemaal niet mag kiezen? Ik wil jou wel eens zien als je beroemd bent, een heleboel hoog hebt te houden en de regisseur van jouw clip zegt dat ze de paarden met "paardenverf" gaan verven. Wedden dat jij geen 'nee' zegt? En nu kun je wel stoer doen en zeggen dat je dat wel zou zeggen. Maar kom op, dat had je dan echt niet gedaan. En als je nu durft te beweren dat je dat wel zou doen, dan snap jij geen ene f*ck van Selena's situatie.:'D


    everything, in time

    Zolang het niet giftig is kan het geen kwaad, er zijn genoeg dieren activisten die ook dit soort stunts uithalen(met bv baby zeehonden). Dit heeft niks met dierenmishandeling te maken,die dieren hebben er geen last van anders mag het niet. Die activisten doen het juist om dieren te beschermen niet te schaden.
    Maar voor een videoclip vind ik het ook heel vreemd om te doen. Als je zo iets doet doe het dan met een goede reden.
    En wat maakt het uit of het nu een paard is? Honden worden zo vaak geverfd en daar hoor je niemand over. Als het een paard is is het erg maar een ander die niet? Ook vreemd.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 17:01 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    vezz schreef:
    (...)Nee dat nie tmaar het draait om het respect voor dieren!

    Ik snap je punt, maar ze doen toch niets mis met dat paard? Ze doen het paard geen pijn, niets wat haar gezondheid kan schaden, ze heeft het waarschijnlijk niet eens door! Dan doe je toch niets respectloos?


    Has no one told you she's not breathing?

    vezz schreef:
    (...)Nee dat nie tmaar het draait om het respect voor dieren!



    Ben jij dan dat zielige persoontje dat met andere mensen gaat betogen voor een circus dat een actje doet met kleine honden?
    Of ben je dan ook tegen paardendressuur?
    Of ook maar iets met paarden, want ruiters gebruiken regelmatig zwepen...

    Zielig dat je daar al je energie insteekt -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Progeny schreef:
    (...)

    Heb jij dan eerst een beetje respect voor Selena. Kies jij paarden boven mensen?


    Dus je wil nu zeggen dat Paarden minder belangrijk zijn dan mensen.

    Je bent Gek!
    Sorry hoor, maar iedereen is gelijk.
    Het is een Levend wezen en Uniek net als jij.

    Denk eens na over het feit hoe speciaal een Paard eigenlijk is.
    Niet het feit dat je er een Frikandel van kunt maken.


    Firm believer of all that is magic

    Oh trouwens in dat geval mag je een paard zijn haar ook niet meer vlechten, in de natuur zou dat namelijk ook nooit gebeuren. En als je nu gaat zeggen dat dat paard er geen last van heeft; dat paard heeft ook geen last van een ander kleurtje op z'n lijf voor een dagje.


    It ain't broke, so don't fix it.

    classic schreef:
    Oh trouwens in dat geval mag je een paard zijn haar ook niet meer vlechten, in de natuur zou dat namelijk ook nooit gebeuren. En als je nu gaat zeggen dat dat paard er geen last van heeft; dat paard heeft ook geen last van een ander kleurtje op z'n lijf voor een dagje.


    Phaha xD
    Respect ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    GeniusFerb schreef:
    (...)

    Dus je wil nu zeggen dat Paarden minder belangrijk zijn dan mensen.

    Je bent Gek!
    Sorry hoor, maar iedereen is gelijk.
    Het is een Levend wezen en Uniek net als jij.

    Denk eens na over het feit hoe speciaal een Paard eigenlijk is.
    Niet het feit dat je er een Frikandel van kunt maken.


    Dat vind ik echt "wereldvrede" - praat, mijn excuses.x]
    Ik zeg niet dat ik een hekel heb aan paarden of wat dan ook, maar kom op, als iemand mij één miljoen euro zodra ik een paard had geverfd met paardenverf, wat dus niet schadelijk is, dan had ik niet staan twijfelen van 'Goh, dat arme beest!' dan zou ik dat doen.

    Vlees eten doe ik ook en dat kun je niet van iemand afnemen, dan vind ik zo'n persoon net een Jehova getuige.


    everything, in time

    Patronum schreef:
    (...)


    Ben jij dan dat zielige persoontje dat met andere mensen gaat betogen voor een circus dat een actje doet met kleine honden?
    Of ben je dan ook tegen paardendressuur?
    Of ook maar iets met paarden, want ruiters gebruiken regelmatig zwepen...

    Zielig dat je daar al je energie insteekt -.-

    Ik ben tegen zware dressuur ruiters ja. Er is een verschil tssn een zweep en een zweep gebruiken en nee ik betoog niet want dat is belachelijk en sorry maar ik ben niet zielig! ik vind het gewoon niet kunnen!

    classic schreef:
    Oh trouwens in dat geval mag je een paard zijn haar ook niet meer vlechten, in de natuur zou dat namelijk ook nooit gebeuren. En als je nu gaat zeggen dat dat paard er geen last van heeft; dat paard heeft ook geen last van een ander kleurtje op z'n lijf voor een dagje.

    Ik vlecht niet ^^ :)

    Oh boy -.-

    Als iemand een paard roze verft, spring je 20 meter omhoog,
    maar dat elke minuut een of andere diersoort uitsterft laat je koud?

    Alsof dat paard er uberhaupt al iets van gemerkt heeft -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    vezz schreef:
    (...)
    Ik vlecht niet ^^ :)


    Ze bedoelt 'je' in het algemeen, niet jij persoonlijk.:'D


    everything, in time

    vezz schreef:
    (...)
    Ik vlecht niet ^^ :)


    Je kamt een paard wel, maakt het schoon, poetst het. Weet ik veel wat al die mensen altijd met paarden doen. In ieder geval, zodra je een paard aanraakt ben je al bezig met iets wat in de vrije natuur niet zou gebeuren.


    It ain't broke, so don't fix it.

    ik snap wel dat je het niet vind kunnen, dat is jouw mening, maar ik vind niet dat je zo moet reageren.
    Want zoals mijn voorgangers al gezegd hebben, dan mogen we ook geen paardenvlees eten. super lekker En als we dat niet mogen eten, dan mogen we ook geen koeien eten. Maar dat is onze natuur. En de natuur is véél erger dan het paard z'n vacht roze verven, waar het tóch niets van merkt.

    Kommerop met je antwoord!
    (wbw)


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    ik snap wel dat je het niet vind kunnen, dat is jouw mening, maar ik vind niet dat je zo moet reageren.
    Want zoals mijn voorgangers al gezegd hebben, dan mogen we ook geen paardenvlees eten. super lekker En als we dat niet mogen eten, dan mogen we ook geen koeien eten. Maar dat is onze natuur. En de natuur is véél erger dan het paard z'n vacht roze verven, waar het tóch niets van merkt.

    Kommerop met je antwoord!
    (wbw)


    Ik hou echt van jou xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.