• Ik schrok me een bult met wat ik net las.
    Wie schildert er in hemelsnaam een paard roos, voor een stomme video clip?
    De managers en producers heeft helemaal geen respect voor deze dieren en dat ging er net iets over bij mij.


    Gelukkig is Pink er nog en heeft zei nog respect!
    Dit is het artikel:

    Selena Gomez is zowat de enige Disney-ster die erin geslaagd is om uit de controversiële spotlights te blijven, maar door haar laatste nieuwe muziek video wist ze letterlijk een andere popster op haar paard te krijgen…

    Voor de video clip Love You Like a Love Song, schittert Gomez naast niet zo natuurlijke co-sterren in de vorm van roze geschilderde paarden. Welk meisje wil er nu geen roze pony? Er is er alvast eentje die duidelijk haar ongenoegen liet blijken over de paarden kwestie.

    “Als er dierenrechten activisten zijn in Malibu, bij Leo Cabrillo State Beach, er zijn daar paarden die geschilderd worden voor een stomme muziek video. Beschamend”, schreef zangeres Pink op Twitter.

    Hoewel het zeer onwaarschijnlijk is dat team Selena de grenzen van de dierenrechten hebben overschreden, is het begrijpelijk waarom Pink bezorgd is wanneer het aankomt op pastel pony’s. Maar volgens E! Online, ziet de American Humane Society geen graten in de make-over van de viervoeters, zolang de paarden geverfd zijn met niet-giftige producten en ze getest zijn op allergieën voor de aanbrenging.

    “Artiesten moeten zich meer bewust en verantwoordelijk zijn van hun daden”, voegde Pink nog toe aan haar Tweet.”

    Kijk laat ik duidelijk zijn! Het draait niet omdat de verf schadelijk is of neit het draait om respect en principe. Naar mijn mening wordt er geen enkel dier gekleurd. En ja jullie hebben op bepaalde punten gelijk, zoals dat van de slacht enz maar dan nog. Hoort ze (haar managers en producers natuurlijk ook) niet het goede voorbeeld te geven? En wat is er mis met witte/ bruine of zwarte paarden?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 17:14 ]

    P!nk!_O_
    Ook al is de verf niet schadelijk, als ster geef je dan toch de hele wereld een verkeerd voorbeeld, een heel slecht voorbeeld...
    *zucht* Teleurstellend, erg teleurstellend..


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Selena beslist niets, Haar producers en managers doen dat. Selena zou ook NOOIT een paard met giftige verf verven. P!nk heeft gelijk maar ik ben het niet eens mee met jou mening
    * Selena zingt prachtig live
    * Een stomme videoclip kan miljoenen opbrengen...
    * Ze is niet fake.
    * Ze geeft veel om het mileu Remember Send it on ?!


    Edit : Paardenverf kan bestaan *gelezen hieronder* dus het is hetzelevde als ik me met verf ga bekladden, ik ga er niet dood van ..

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 17:27 ]

    Oke dat is echt te ver. Ik had gister voor genomen om haar niet te gaan haten maar zo iets doe je niet en ik haat haar nu ook nie tmeer en probeer langzaam ook gewoon blij te zijn voor hun al ben ik dat ook maar dat gaat te ver!

    Er bestaat zoiets als paardenverf.. speciaal voor het verven van paarden, ongeacht in wat voor kleren, ongeacht om wat voor redenen. Dit kan zijn voor wedstrijden zodat ze bijvoorbeeld oneffenvlekken op de huid weg halen en zo een paard 'mooier' laten lijken om de overwinningskans te verhogen. Dat dat gebruikt wordt is heel normaal.

    Ik snap het punt niet zo goed, en áls er al iemand te ver is gegaan dan zijn het de producer en de manager van die videoclip. Aangezien een tienermeisje als zij helemaal niets heeft te zeggen over wat er in haar clip gebeurd. (pirate) Dat is iets wat mensen heel vaak vergeten volgens mij. Lang leven het almachtige Disney dat ervoor zorgt dat je als artiest(e) geen reet te zeggen hebt (banana)*O*. Scheelt je wel scheisse, omdat je dan dus indirect niet aansprakelijk gesteld kan worden voor dingen zoals dit omdat je dat toch allemala niet mag bepalen (bat).


    Wie du mir, so ich dir.

    JonasPoop schreef:
    Selena beslist niets, Haar producers en managers doen dat. Selena zou ook NOOIT een paard met giftige verf verven. P!nk heeft gelijk maar ik ben het niet eens mee met jou mening
    * Selena zingt prachtig live
    * Een stomme videoclip kan miljoenen opbrengen...
    * Ze is niet fake.
    * Ze geeft veel om het mileu Remember Send it on ?!


    * bewijs dat ze suckt live http://www.youtube.com/watch?v=qe1USkTpLSU en heb er nog veel meer liggen ^^
    * het brengt miljoenen op maar denk aan die dieren en bedenk iets anders
    * ze is soms heel fake
    * en je zegt zelf dat haar managers en producers alles beslissen dus Send it on is wel een mooi reclame voor dat ze veel om het milieu geeft

    En weet je je kan nog altijd nee zeggen als ze iets beslissen! Dat zijn pas artiesten.
    Ik vind Selena Gomez leuk en goed, maar ze stelt me gewoon zwaar teleur

    Ik vind dat persoonlijk ook echt niet kunnen hoor!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    INDICA schreef:
    Er bestaat zoiets als paardenverf.. speciaal voor het verven van paarden, ongeacht in wat voor kleren, ongeacht om wat voor redenen. Dit kan zijn voor wedstrijden zodat ze bijvoorbeeld oneffenvlekken op de huid weg halen en zo een paard 'mooier' laten lijken om de overwinningskans te verhogen. Dat dat gebruikt wordt is heel normaal.

    Ik snap het punt niet zo goed, en áls er al iemand te ver is gegaan dan zijn het de producer en de manager van die videoclip. Aangezien een tienermeisje als zij helemaal niets heeft te zeggen over wat er in haar clip gebeurd. (pirate) Dat is iets wat mensen heel vaak vergeten volgens mij. Lang leven het almachtige Disney dat ervoor zorgt dat je als artiest(e) geen reet te zeggen hebt (banana)*O*. Scheelt je wel scheisse, omdat je dan dus indirect niet aansprakelijk gesteld kan worden voor dingen zoals dit omdat je dat toch allemala niet mag bepalen (bat).
    Oke dat is waar die ver bestaat maar komaan het gaat er gewoon over. BTW een artieste moet nee durve zegge

    vezz schreef:
    (...)Oke dat is waar die ver bestaat maar komaan het gaat er gewoon over. BTW een artieste moet nee durve zegge
    Hoezo te ver? (nerd) Er zijn mensen die hun beroep hebben als paardenfokkers die die verf gebruiken om hun geld en prijzen te verdienen. Het is gewoon een baan waar mensen hun geld mee verdienen. Zolang het paard er geen schade aan lijdt snap ik het hele probleem niet. Wij verven ons haar toch ook. -Nee, dat is anders- Ander voorbeeld dan. Onze honden worden vaak ook geverfd en dat wordt ook steeds normaler. Daar doet ook niemand moeilijk over :'D. En al zou ze nee zeggen.. Misschien hadden ze er haar wel van overtuigd dat er helemaal geen kwaad in het hele gebeuren zat. En al mocht ze nee zeggen, dan durf ik voor een miljoen te wedden dat er enkel de eerste 2 seconden naar haar geluisterd wordt om haar vervolgens af te poeieren met 'Ja lieveling, dat is allemaal heel leuk, maar nu moeten we weer aan de slag'.

    Normaal gesproken als ik dan ook mijn mening ergens over geef ofzo dan zeg ik altijd 'ik snap je punt wel maar..', maar eerlijk gezegd snap ik dat nu echt niet. Ik bedoel, die paarden wordt geen schade aangedaan en iedereen is ongedeerd, behalve Pink omdat ze een uitgesproken mening heeft en daar gebruik van maakt. Nothing to worry about right?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 15:36 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:
    (...)
    Hoezo te ver? (nerd) Er zijn mensen die hun beroep hebben als paardenfokkers die die verf gebruiken om hun geld en prijzen te verdienen. Het is gewoon een baan waar mensen hun geld mee verdienen. Zolang het paard er geen schade aan lijdt snap ik het hele probleem niet. Wij verven ons haar toch ook. -Nee, dat is anders- Ander voorbeeld dan. Onze honden worden vaak ook geverfd en dat wordt ook steeds normaler. Daar doet ook niemand moeilijk over :'D. En al zou ze nee zeggen.. Misschien hadden ze er haar wel van overtuigd dat er helemaal geen kwaad in het hele gebeuren zat. En al mocht ze nee zeggen, dan durf ik voor een miljoen te wedden dat er enkel de eerste 2 seconden naar haar geluisterd wordt om haar vervolgens af te poeieren met 'Ja lieveling, dat is allemaal heel leuk, maar nu moeten we weer aan de slag'.

    Normaal gesproken als ik dan ook mijn mening ergens over geef ofzo dan zeg ik altijd 'ik snap je punt wel maar..', maar eerlijk gezegd snap ik dat nu echt niet. Ik bedoel, die paarden wordt geen schade aangedaan en iedereen is ongedeerd, behalve Pink omdat ze een uitgesproken mening heeft en daar gebruik van maakt. Nothing to worry about right?

    Ik vind het spuiten van honden even erg! De dieren komen gewoon zo niet voor in de natuur en mensen dat dit gebruiken voor geld zijn egoïstisch!

    Stom wijf. Niet jij he vezz, ben het volledig met je eens :|


    Owl you need is love.

    Waarom krijgt die Selena op d'r flikker om iets waar ze helemaal niks mee te maken heeft? Haar werk is om te zingen, niet om haar eigen clip te regisseren en te produceren. Daar zijn andere mensen verantwoordelijk voor en gelukkig maar, want zoiets is one hell of a job.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 15:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    MonCherie schreef:
    Stom wijf. Niet jij he vezz, ben het volledig met je eens :|

    Dank je ^^

    Ben ik de enige die zich meer druk maakt om het feit dat een achttien jarig meisje roze paardjes wil? :3


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    Ben ik de enige die zich meer druk maakt om het feit dat een achttien jarig meisje roze paardjes wil? :3
    haha goede opmerking ^^

    INDICA schreef:
    (...)
    Hoezo te ver? (nerd) Er zijn mensen die hun beroep hebben als paardenfokkers die die verf gebruiken om hun geld en prijzen te verdienen. Het is gewoon een baan waar mensen hun geld mee verdienen. Zolang het paard er geen schade aan lijdt snap ik het hele probleem niet. Wij verven ons haar toch ook. -Nee, dat is anders- Ander voorbeeld dan. Onze honden worden vaak ook geverfd en dat wordt ook steeds normaler. Daar doet ook niemand moeilijk over :'D. En al zou ze nee zeggen.. Misschien hadden ze er haar wel van overtuigd dat er helemaal geen kwaad in het hele gebeuren zat. En al mocht ze nee zeggen, dan durf ik voor een miljoen te wedden dat er enkel de eerste 2 seconden naar haar geluisterd wordt om haar vervolgens af te poeieren met 'Ja lieveling, dat is allemaal heel leuk, maar nu moeten we weer aan de slag'.

    Normaal gesproken als ik dan ook mijn mening ergens over geef ofzo dan zeg ik altijd 'ik snap je punt wel maar..', maar eerlijk gezegd snap ik dat nu echt niet. Ik bedoel, die paarden wordt geen schade aangedaan en iedereen is ongedeerd, behalve Pink omdat ze een uitgesproken mening heeft en daar gebruik van maakt. Nothing to worry about right?


    I couldn't agree more (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.