• Je bent echt zielig als je dit gaat tweeten over Selena Gomez, hoor. Oke, ik snap van sommige mensen wel dat ze geen fan zijn, maar dat je gaat zeggen dat je diegene dood wil hebben, dan ben je echt zielig. -___-


    -

    Welcome to the world of obsessed beliebers. Ik heb echt ergere tweets gezien, terwijl ik zoiets heb van: 'Je moet toch blij zijn voor hem?'


    It's time to be happy again.

    Ik vind al die beliebers zielig die dingen over Selena Gomez zeggen, terwijl ik ze allebei haat.


    They fell in love, didn't they?

    Catdog schreef:
    Ik vind al die beliebers zielig die dingen over Selena Gomez zeggen, terwijl ik ze allebei haat.


    dead is easy, life's harder. ~

    Wow, jezus. Ik heb het niet voor beide, maar die fans zijn wel vreselijk zeg! Wel grappig dat ze denken dat als Selena weg is, dat zij wel een kans gaan maken bij Bieber. Hahaha. _O_

    Champagne schreef:
    Welcome to the world of obsessed beliebers. Ik heb echt ergere tweets gezien, terwijl ik zoiets heb van: 'Je moet toch blij zijn voor hem?'

    Die worden echt nooit blij met hun zieke gedachtes. -__-


    -

    "Keep your paws off my boyfriend"
    Omfg, die kinderen moeten echt wakker worden een een leven zoeken x'D Hopeloos.


    ars moriendi

    Precies of zij ooit het vriendinnetje van hem zullen worden


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Wat een zielige kindjes zijn dat! Ik mag Gomez en Bieber allebei echt totaal niet, maar jezus. Echte fans zouden blij zijn voor allebei?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Whaha, wat een lozers. Heb er gewoon geen woorden voor.(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jezus, al die nepbeliebers die nog steeds denken dat ze hem kunnen krijgen.. Dit slaat echt alles, ik bedoel come on, je kan toch wel blij zijn dat je idool eindelijk weer eens vrolijk is, wat trouwens komt door haar?
    &Yep, I'm a Belieber. (:


    Opgeven is geen optie.

    Soundeffect schreef:
    Wat een zielige kindjes zijn dat! Ik mag Gomez en Bieber allebei echt totaal niet, maar jezus. Echte fans zouden blij zijn voor allebei?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het grappig.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Haha, sommige mensen leven écht in een droomwereld!
    Denken ze nu echt dat die Bieber op een dag voor hun deur staat en ze ten huwelijk vraagt?
    Ik heb ook een idool, maar ik ga niet zo zielig doen dat ik ga denken dat ik ook écht een kans maak. De kans dat het namelijk gebeurt is 1 op de 6 miljard.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kiba schreef:
    Ik vind het grappig.

    Meen je die? o.O


    -

    het is justins keus..


    Believe in yourself, change the world.