• Ik heb net een hoofdstuk geschreven voor mijn story over een kostschool. Nu eindigt het bij dat mijn hoofdpersoon onder de douche staat, en de grootste bitch pakt haar handdoek en kleren. Dus ze kan niet meer weg.. x') maar hoe eindig je zo'n hoofdstuk op een goede manier? Iemand ideeën?

    Edit:Problem solved ;'D
    Eerst komt de knapste jongen van de school haar een handdoek brengen.. Daarna komt ze te laat bij tekenen. Ze moet een briefje halen, en daarna krijgt de hele klas de opdracht om zijn of haar gevoelens op papier te zetten. Ze tekent dan die bitch na, met een mes door haar kop heen. x')

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 20:32 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat iedereen der ziet ofzo? of dat ze ze hopeloos rond kijkt?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    'Kut'.(cat)
    Bedoel je hoe je dát hoofdstuk eindigt, of hoe ze toch weg kan komen?


    everything, in time

    gewoon op een niet-goede manier laten eindigen?
    ik bedoel: ze is haar kleren kwijt, daar staat ze dan, poedelnaakt..
    hoe ga je daar in hemelsnaam een positieve zwaai aan geven?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Progeny schreef:
    'Kut'.(cat)
    Bedoel je hoe je dát hoofdstuk eindigt, of hoe ze toch weg kan komen?


    Ja, hoe dat hoofdstuk eindigt. Ik zat al te denken aan dat er uiteindelijk een jongen kwam met een handdoek, maar dan nog vind ik dat niet echt een einde.. ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Door de gangen sluipen? Washandjes gebruiken? :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    ze zegt ''Wingardium Leviosa'' en zo heeft ze haar kleren weer terug:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    De knapste jongen van de school komt toevallig langs, hoort haar roepen ofzo en brengt haar een handdoek ?
    Ik ben niet zo creatief .. :']


    It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.

    Het douchegordijn gebruiken? 8D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Lough schreef:
    Het douchegordijn gebruiken? 8D
    Precies wat ik dacht :P


    Life is hard and then we die

    Liggen haar kleren niet gewoon nog in de badkamer? :')


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Of gewoon naar kamer sluipen. :P En dan zelf kijken of je haar betrapt laat worden of niet. :P
    Ik ga je story lezen. x3 Hoe heet ie?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 20:31 ]


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Problem solved ;'D
    Eerst komt de knapste jongen van de school haar een handdoek brengen.. Daarna komt ze te laat bij tekenen. Ze moet een briefje halen, en daarna krijgt de hele klas de opdracht om zijn of haar gevoelens op papier te zetten. Ze tekent dan die bitch na, met een mes door haar kop heen. x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    dat er nog iets ligt van een ander meisje of van een jongen als je haar een relatie wilt aandoen :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Als het in ik-perspectief geschreven is zou ik zelf eindigen van;
    Fijn, daar stond ik dan.. Poedelnaakt en zonder kleren, perfect! Niet dus.

    But that's me ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.