• Karma mijn nieuwe story!

    Kate is zich niet bewust van wat er allenmaal gebeurt. Op een dag komt haar vriendin huilend naar haar toe met het nieuws dat ze zwanger is, Kate begrijpt niet waarom ze zo over stuur is, ze doet er gewoon heel makkelijk over. Het lijkt haar niet te interreseren. Ze wil haar vriendin oook niet helpen hier uit te halen, voor Kate is alles gewoon iets waar je overheen moet komen. Haar vriendin wil niks meer met Kate te maken hebben en negeert haar. Kate is woedend op haar! Een tijdje later komt haar broer naar haar toe en vraagt wat hij moet doen, want zijn vriend heeft grote problemen. Ook daar is kate gewoon heel gemakkelijk in en zegt de makkelijkste weg. Volgens haar is dat genoeg. Ze denkt dat het allenmaal heel simpel is, dat er altijd een makkelijke weg is. Na een tijdje komt haar BFF naar haar toe, ook daar geeft ze niks om!
    Al haar reacties gaan heel de school door, en al haar vriendinnen verlaten haar.
    Op een dag ontmoet ze een jongen, ze is helenmaal stapen, al snel krijgen ze verkering, op een avond als ze in een bar zijn, drinken ze iets te veel, ze worden zowat dronken, Kate is overal makkelijk mee, maar een maand later merkt ze dat ze niet langer ongestelt is, in paniek koopt ze een zwangerschaps test en blijkt ze zwanger te zijn. Ze wil op een of andere manier niet dat het word weggehaalt. Waarom weet ze niet. Kate zoekt steun bij haar ex-vriendinnen, haar broer en haar ouders maar niemand helpt haar, haar vriend verlaat haar ook zodra hij weet dat ze zwanger is.
    Kate loopt weg, ze gaat naar Tilburg om daar in een steegje verder te gaan. Ze maakt daar een vriendin, die vriendin geeft haar een sigaret en al snel word Kate verslaafd. Ze heeft geen baan en komt dus al snel zonder geld. Ze beseft hoe het leven werkelijk in elkaar zit.
    Maar gaat het haar lukken om zich hier uit te redden?


    Het klinkt nog een beetje vaag ja, maar ik heb m eindelijk geactiveerd! Check dit!

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 18:18 ]

    Zouden jullie me even kunnen zeggen wat jullie trouwens van dit idee vinden?

    Lijkt me leuk. Ik heb een abo ^^

    Ralis schreef:
    Lijkt me leuk. Ik heb een abo ^^

    -Rent blij rondjes-