• En ik vind hem leuk ):
    Ik heb hem zeg maar leren kennen door de uitwisseling waaraan ik heb meegedaan, van school. Eerst ben ik daar geweest en toen merkte ik al dat ik hem een beetje leuk begon te vinden en toen de Italianen ook een week hier waren geweest wist ik het zeker, I fell in love.
    Maar goed, hij heeft dus een vriendin.
    En hij woont hier heeeeeel ver vandaan.
    En ik weet nu echt niet wat ik moet doen, want hem vergeten lukt me niet, geloof me.
    Elke keer komen er weer herinneringen naar boven en dan mis ik hem zo..
    Wat moet ik nou doen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Toch vergeten..


    your eyes are like stars in the night.

    De mooie momenten koesteren en nooit vergeten, voor de rest je af te zetten van het idee dat het ooit wat gaat worden & proberen om op een 'normale' manier verder te gaan :)


    Life is hard and then we die

    Vergeten, ouwe.

    1. Italië.
    2. Girlfriend-issue.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Je hoeft hem niet te vergeten, maar herinner hem als een leuke vriend en niet als die onmogelijke crush ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Poseidon schreef:
    Toch vergeten..


    Freaky just got fabulous.

    Erato schreef:
    Je hoeft hem niet te vergeten, maar herinner hem als een leuke vriend en niet als die onmogelijke crush ^^

    Laten gaan, komt wel goed. Het duurt alleen even. Beter dan dat hij zo ver weg woont, want het zou veel moeilijker zijn als je hem elke dag zag.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mijn tip is Afleiding (flower)


    Believe in yourself, change the world.

    PUKKELxDING schreef:
    De mooie momenten koesteren en nooit vergeten, voor de rest je af te zetten van het idee dat het ooit wat gaat worden & proberen om op een 'normale' manier verder te gaan :)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Vergeten. Italië is wel heel ver en ik zou mijn vriendin niet dumpen voor iemand in Nederland.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik denk toch dat je niet echt veel keus hebt. Het slijt wel vanzelf als je afleiding zoekt, dan moet je niet constant aan hem denken (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Je weet wat ze zeggen, alles kan stuk. (pirate)

    Nu ben ik wel een ongelofelijke trut.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Die is out of your league. I'm sorry.
    Probeer hem inderdaad als een goeie vriend te herrinneren, schuif je gevoelens voor hem aan de kant. Als je hem een tijd niet ziet, gaat het vanzelf wel weer over c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het kan altijd nog! Ik ben bijna vijf maanden samen met mijn vriend, die woont in Spanje! *O*
    Don't give up
    Liefde overwint alles!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Prongs schreef:
    Die is out of your league. I'm sorry.
    Probeer hem inderdaad als een goeie vriend te herrinneren, schuif je gevoelens voor hem aan de kant. Als je hem een tijd niet ziet, gaat het vanzelf wel weer over c:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.