• Hoi,

    Oke overal staat (in kranten op internet bij stations hangen posters en overal en nergens en iedereen heeft het erover) dat de wereld vandaag 21 mei 2011 vergaat (ik dacht altijd 2012 door die film enzo en als het al waar was) Maar is dat echt zo of wachten jullie het maar af? xD Want het maakt me best bang ik wil nog NIET dood (nog lang niet ik wil nooit dood haha maar dat is onmogelijk) Want ik wil nog allemaal leuke dingen kunnen doen enzo... maar nu ben ik dus echt bang dat er zo iets gaat gebeuren ofzo of dat ik morgen NOOIT meer wakker word ik weet het niet... OMG het beheerst op dit moment mijn leven xD (als ik die morgen nog heb) Maar wat denken jullie? Of weten jullie het niet en wachten jullie af? Want ik heb liever echt duidelijkheid iets dat echt 100% betrouwbaar is maarja dat bestaat natuurlijk niet...

    XxX - IemanddienoglangNIETdoodwil (H)


    BELIEBER<3 SIMPSONIZER<3 OBSESSIAN<3 BRAVIOUR<3

    De voorspelling van 2012 klopte niet.
    Het staat nu gepland in 2220.
    Helaas kan ik het dan niet mee maken aangezien ik dan toch al dood ben.

    Ja, idd sommige hebben wel gelijk er is al zovaak voorspeld dat de wereld zou vergaan en het is nog steeds niet gebeurd dus ik denk dat het vandaag dus ook niet gaat gebeuren... (hoop ik)


    BELIEBER<3 SIMPSONIZER<3 OBSESSIAN<3 BRAVIOUR<3

    Baluuuuuuuh, oké nee ik geloof het niet. :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    is gewoon dikke onzin(puh)


    x love

    Ik dacht dat de wereld pas verging in 2012? Mens, ze moeten me wel eens de juiste datum zeggen hé, anders kan ik me nooit voorbereiden. Yeah, ik was van plan om in m'n schuilkelder te gaan kruipen (zo'n eentje die héél erg schokbestendig is) en als iedereen dood is, ga ik er uit springen en Born to be Alive zingen ...

    Niet dat ik er ook maar iets van geloof (A).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik geloof dat we dat niet kunnen voorspellen.

    Ja, drm dat dacht ik dus eerst ook dat dat in 2012 zou zijn ofzo.. maar weetje nu denk ik ook wel weer de wereld kan elke dag vergaan dus jaa...?


    BELIEBER<3 SIMPSONIZER<3 OBSESSIAN<3 BRAVIOUR<3

    ik leef nog steeds ,dus het zal wel niet meer gebeuren :P
    en anders maken we ook nog eens wat mee, kunnen we in iedergeval in de hemel zeggen dat wij het einde van de wereld mee gemaakt hebben : )

    Ik geloof het niet haha XD


    Life is hard and then we die

    Lol, ik weet niet of ik daar zo blij mee zou moeten zijn xD Hoi, ik heb het einde van de wereld meegemaakt en drm ben ik dus jong gestorven??? Nee, xD haha daar zou ik niet zo trots op zijn :P


    BELIEBER<3 SIMPSONIZER<3 OBSESSIAN<3 BRAVIOUR<3

    Cthulhu schreef:
    Als je gaat, ga je toch wel. Kun je beter genietend ten onder gaan en er verder niet teveel bij stilstaan. En vergeet niet, uiteindelijk worden we allemaal geboren om ooit weer dood te gaan.


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have &#9829;

    Okee ik heb mijn 100% duidelijkheid al...
    WE LEVEN NOG!!! WOOOEEEEHHHOOOEEE (en de wereld bestaat dus ook nog)
    Omg, kword echt gestoord door die mensen die dingen zeggen en dan liegen omdat het dan gwn niet gebeurd (niet dat ik het wilde HELEMAAL NIET) maar dan gaan ze me eerst helemaal bang maken enzo en dan vervolgens o, we leven nog... foutje khad niet gelijk :S WRM GA JE EERST IEDEREEN BANG MAKEN EN DAN GEBEURD ER NIKS!? xD echt gwn dom. Maarja ik ben SUPER BLIJ dat er niks gebeurde & ik nog leef! :P

    XxX - MeisjedatnogLEEFT!
    (H)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 20:36 ]


    BELIEBER<3 SIMPSONIZER<3 OBSESSIAN<3 BRAVIOUR<3

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 10:52 ]


    BELIEBER<3 SIMPSONIZER<3 OBSESSIAN<3 BRAVIOUR<3

    De wereld zal pas vergaan als de zon is opgebrand.
    en dan zijn wij al lang dood.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    HEY LOOK. Ik leef nog. (':