• Oke, dit is vast en zeker al het miljoenste topic over de wereld die vergaat. Ik geloof er ook echt gewoon niet in.Maar ze hebben een nieuwe datum geprikt voor het einde van de wereld, 21 oktober 2011.

    Ik vraag me echt af wie hier nu nog in geloofd... Niet dat ik het erg vind als je er wel in geloofd maar het komt gewoon ongeloofwaardig over bij mij.

    Als de wereld in 2012 zou vergaan, kan mijn vriendin die op 31 december jarig is, haar sweet 16 niet meer houden ;D Dat is best lullig!
    Wat zouden jullie missen als de wereld echt zou vergaan op 21 oktober of in 2012?

    Ik dan dus de verjaardag van mijn vriendin (:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 15:15 ]


    Kill them with kindness.

    Ik geloof het allemaal niet meer.


    Some angels have no wings.

    Ghehe, dit is nou al de zoveelste keer dat ze denken dat ze het kunnen berekenen enzo. Ik geloof er echt niet meer in. We zien vanzelf wel wanneer we vergaan.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 15:15 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Mechanical schreef:
    Ghehe, dit is nou al de zoveelste keer dat ze denken dat ze het kunnen berekenen enzo. Ik geloof er echt niet meer in. We zien vanzelf wel wanneer we vergaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ahh nein! Ik word 16 op 26 oktober, en ik ben al sinds mijn vijftiende verjaardag aan het aftellen '-.-
    Ik iets of iemand echt wat aandoen als de wereld dan vergaat heurr.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."