• Oké op mijn computer is het geluid weg, en dan bedoel ik niet dat het gedempt is of wat dan ook maar wanneer je het geluidsicoontje aanklikt geeft hij aan om problemen op te lossen maar dan doet hij het niet meer ofzo in ieder geval wanneer ik dat heb aangeklikt krijg ik een paar oplossingen maar al die oplossingen doen het niet om het geluid weer te brengen? Misschien iemand zo slim om me te helpen 8D? Oké ik ben slecht in uitleggen.


    Everything is worse without music.

    Breng je pc naar de winkel. (nerd)


    Has no one told you she's not breathing?

    ik heb ook eens zoiets gehad,, toen had iemand(ik denk mijn broertje) perongeluk iets eraf gegooid waar het voor nodig was (het geluid afspelen)

    En toen had ik hem naar de winkel moeten brengen, want er moest iets opnieuw geupload worden : )

    Roep je vader! _O_


    ars moriendi

    Waarschijnlijk je geluidskaart?
    Ik zou een handige kennis vragen ernaar te kijken of hem naar de winkel brengen inderdaad, voor je het erger maakt. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat heb ik ook eens gehad, ik had toen heel Windows 7 opnieuw moeten installeren ..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    BlueElephant schreef:
    Breng je pc naar de winkel. (nerd)

    Zei ik ook tegen me vader haha! Maar hij wil alles zelf doen :')? Moeilijk doen eerste klas. Maar ik heb zo'n gevoel dat er niets anders op zit.


    Everything is worse without music.

    Ooww, ik heb veel problemen gehad met m'n laptop maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Vraag het eerst ff aan iemand die er verstand van heeft, want misschien is ie kapot? Dan moet je toch echt naar de winkel..-Ik haat het als iemand in zo'n geval tegen me zegt: Ga naar de winkel- (x


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!