• Hoi,

    Oke overal staat (in kranten op internet bij stations hangen posters en overal en nergens en iedereen heeft het erover) dat de wereld vandaag 21 mei 2011 vergaat (ik dacht altijd 2012 door die film enzo en als het al waar was) Maar is dat echt zo of wachten jullie het maar af? xD Want het maakt me best bang ik wil nog NIET dood (nog lang niet ik wil nooit dood haha maar dat is onmogelijk) Want ik wil nog allemaal leuke dingen kunnen doen enzo... maar nu ben ik dus echt bang dat er zo iets gaat gebeuren ofzo of dat ik morgen NOOIT meer wakker word ik weet het niet... OMG het beheerst op dit moment mijn leven xD (als ik die morgen nog heb) Maar wat denken jullie? Of weten jullie het niet en wachten jullie af? Want ik heb liever echt duidelijkheid iets dat echt 100% betrouwbaar is maarja dat bestaat natuurlijk niet...

    XxX - IemanddienoglangNIETdoodwil (H)


    BELIEBER<3 SIMPSONIZER<3 OBSESSIAN<3 BRAVIOUR<3

    Als je gaat, ga je toch wel. Kun je beter genietend ten onder gaan en er verder niet teveel bij stilstaan. En vergeet niet, uiteindelijk worden we allemaal geboren om ooit weer dood te gaan.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het is gewoon 100% nep. het is onmogelijk(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het had al om 18.00 moeten gebeuren, dus er is niks aan de hand hoor. Je bent veilig en je leeft nog :'D


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ach, zorg er voor de zekerheid voor dat je nog eens stevig geneukt hebt nadat je enkele liters drank achterover geslagen hebt en dan kan je wel gelukkig sterven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nog 1 zo'n topic over het vergaan van de wereld en ik doe enkele mensen wat aan denk ik...:8


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik geloof het niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OffTheRecord schreef:
    Nog 1 zo'n topic over het vergaan van de wereld en ik doe enkele mensen wat aan denk ik...:8


    _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vorig jaar en al die jaren daarvoor zeggen ze het. Eeeey hallo ik leef nog he. Vorig jaar hoorde ik het toen ik naar scouting moest toen wou ik thuis blijven want ik wou dan met mijn ouders en broer sterven maar er was niks. Ik zou het knap vinden als er dooriets 10000000mensen in een keer zouden vergaan! Als je het wel gelooft maak dan fun dan ga je vrolijk dood.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erato schreef:
    Ach, zorg er voor de zekerheid voor dat je nog eens stevig geneukt hebt nadat je enkele liters drank achterover geslagen hebt en dan kan je wel gelukkig sterven.

    :8


    ars moriendi

    ik hoooop dat de wereld vergaat, dan zijn we eindelijk van al die voorspellingen af. (krul)

    Aangezien we vandaag al 3x zijn doodgegaan, zou ik me er niet te veel zorgen over maken. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha, lol sommige reacties zijn echt droog. :P
    Maar idd het is denk ik voor vandaag al te laat om de wereld te laten vergaan?


    BELIEBER<3 SIMPSONIZER<3 OBSESSIAN<3 BRAVIOUR<3

    Vandaag keert Jezus terug -doem muziekje-
    Als hij echt zo hot is als in sommige films, oeh dan weet ik het wel
    :9~


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Serieus? Ik krijg het van mensen die denken dat de wereld zal vergaan! Als dat echt zo zou zijn zou dat niet voorspelt kunnen worden en zou je dat aan paarden kunnen zien. Zij zijn de gene die het beste weten of er orkanen, tsunami's of eender wat gaat gebeuren. Ik vertrouw paarden eerder dan wetenschappers. Hoevaak zaten ze er al niet naast met hun "voorspellingen"?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik geloof het niet. Maar dat de wereld vergaat op een dag, dat is zeker. =)