• Ja ik ben nog niet naar school geweest dit schooljaar of ik zit al in de problemen.
    Omdat ik dit jaar een jaartje hoger zit, zijn we verplecht om zelf een stage plaats te kiezen.
    Dus Julie heeft haar stage plaats al van Juni vast liggen, wij kennen die mensen goed, en zij waren enthousiast met mijn komst, alles was al geplant dit en dat.
    Krijgt mijn mama vndg telefoon van mijn klastitularis!, 'Julie kan haar stage niet lopen bij verzekeringskantoor Thys omdat het te ver weg ligt.'
    Punt 1, het ligt veel dichter bij mij thuis dan mijn school, voor mij zou het super handig zijn.
    Punt 2, tegen volgende week heb ik geen andere stageplek gevonden.
    Punt 3, ik ben nu zo pist dat ik zou kunnen wenen. Dit stond al zo lang vast! en Nys, mijn vorige stagebegeleider vond dit een goed idee!
    Srry voor mijn gezeik maar ik moet het eventjes gezegd hebben.


    Your Butt is Mine!

    genaaid zeg

    Ik zou erover gaan praten en een oplossing vinden, ze moeten je dan in ieder geval ruim de tijd geven om een nieuwe stageplek te vinden.
    Bovendien, als je in gesprek gaat, geef goeie argumenten, blijf rustig, gedraag je normaal. Zo zullen ze zien dat jij het uiterst serieus neemt.


    Life is hard and then we die

    Aaahw, Skitt. <3

    Ga naar die titularis en leg de hele situatie uit. Want zo'n stageplaats is inderdaad ideaal. En zoals Pukkel al zegt, kom met goede argumenten, zodat ze je zeker serieus gaan nemen!

    Succes. <3

    Wat een school o.O Als je dat zo lang op voorhand hadden gezegd hadden ze toch wat eerder kunnen laten weten. o.O
    Nou 'k zou zeggen, 'k vraag wel eens rond, maar 'k ken niemand uit die buurt van je school :S.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    oh bij ons maakte dat niet uit waar je stage loop.

    best stom van je school.

    aw, da's hard..


    Home is now behind you. The world is ahead!