• Ik begin hier nu echt zoooooo chagrijnig van te worden onderhand. Waarom lullen zo ontzettend veel hier elkaar altijd zo gigantisch na als ? Kan dan echt bijna niemand voor zichzelf denken of in zijn eigen straatje werken of gewoon origineel zijn? Echt, sommigen hier zijn zulke kleine kinderen ... :/
    & Ik wil nog veel meer dingen zeggen ... Maar dit is waarschijnlijk alweer genoeg aanleiding om mensen op hun tenen te trappen en allerlei bullshit naar m'n kop te krijgen, dus ik laat het hier maar bij. Bleh. I'm pissed off.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Als iemand anders mijn mening perfect verwoord Quote ik die, veder begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt, of ik merk het niet.

    Waarom hetzelfde typen als iemand anders als je ze ook kan quoten ?


    None but ourselves can free our minds.

    Bedoel je qua stories? Daar kan ik me ook wel aan ergeren. -Dat doe ik toch niet, toch?- Ik probeer dan ook zo vaak mogelijk origineel in te zijn.
    Als je qua qouten bedoeld, kan ik daar inkomen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ja, ik schrijf fanficties op Q, maar dat doe ik alleen maar omdat ik de originele ideëen voor mezelf wil houden. Dat betekent niet dat ik onorigineel ben, maar dat ik gewoon voorzichtig ben. (nerd)
    En ik probeer altijd een originele twist aan m'n fanfiction te maken, met andere eindes.
    Ik snap wat je bedoelt, maar helaas zul - en kun - je dat nooit helemaal oplossen. Mensen kopiëren nu eenmaal snel van iemand anders.
    En met quotes, tja, mensen zijn soms ietwat lui. Ik beken ook schuld!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eventjes Nancy, wat was de aanleiding voor dit topic? Na-gequote reacties op je verhaal?


    ars moriendi

    Ik snap niets van dit topic? :s


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Heel veel mensen zijn bang dat als ze iets afwijkends zeggen van de rest, dat ze er buiten komen te staan. En dat is dat kuddedier gedrag.
    Hetzelfde zeggen als de groep is het veiligste; iedereen vind je aardig en je wordt niet afgerekend op wat je zegt omdat iedereen het zegt.

    Ik kan me heel goed in je vinden, omdat ik zowel op Quizlet als in het echte leven zorg dat ik mijn eigen zegje en mening doe. En ja, daar ben ik veel mensen mee kwijtgeraakt. Maar daardoor weet iedereen wel wattie aan je heeft.


    ars moriendi

    Fanfiction hoeft echt niet origineel te zijn. Natuurlijk, je gebruikt de ideeën van een ander, maar dat vind ik er juist leuk aan en het is een kleinere stap om een verhaal te schrijven. Ten slotte zijn de meeste hier nog erg jong en ik vind het leuk dat ze op die leeftijd ook al iets van zichzelf kunnen maken.
    Ja, je kunt ook zeggen dat zelf jonge mensen iets origineels kunnen verzinnen, maar fanfiction is een opstapje, en een leuk opstapje bovendien want ik lees het ook graag. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    BadBlood schreef:
    als je je eraan ergert moet je niet op quizlet zitten 8D


    Grote amen _O_
    Als je jezelf kwelt hier, waarom zou je dan doorgaan met jezelf te martelen, het stopt echt niet, het is al sinds het begin der tijden zo.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Grote amen _O_
    Als je jezelf kwelt hier, waarom zou je dan doorgaan met jezelf te martelen, het stopt echt niet, het is al sinds het begin der tijden zo.


    Ik kwel mezelf niet, ik erger me, zoals ieder mens zich aan dingen kan ergeren. En zoals ik al eerder aangaf, als ik mensen zich voor iedere ergenis verstoppen, komen er waarschijnlijk nog maar weinigen op straat/online.:W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Ik kwel mezelf niet, ik erger me, zoals ieder mens zich aan dingen kan ergeren. En zoals ik al eerder aangaf, als ik mensen zich voor iedere ergenis verstoppen, komen er waarschijnlijk nog maar weinigen op straat/online.:W


    Snap ik, maar een erger topic openen, kan eigelijk alleen maar ruzie's uitlokken, niet dat dat gebeurt. Maar dat KAN.
    Mijn tip is altijd: Heb plezier in je leven, kijk over die ergenissen heen, en blijf lachen ookal is het niet grappig :] Zo leef je goed, en maak je vrienden =D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Snap ik, maar een erger topic openen, kan eigelijk alleen maar ruzie's uitlokken, niet dat dat gebeurt. Maar dat KAN.
    Mijn tip is altijd: Heb plezier in je leven, kijk over die ergenissen heen, en blijf lachen ookal is het niet grappig :] Zo leef je goed, en maak je vrienden =D


    Ik leef zelf volgens die tip, maar was Q niet de plek waar iedereen altijd van beweert dat je mag uiten waar je mee zit? Nou, dit is mijn ergernis die ik even niet alleen voor mezelf kon houden. No hating to anyone. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.