Progeny schreef:
(...)
Maar gaat het buiten Quizlet ook niet zo? Mode, bijvoorbeeld, één bekend iemand draagt streepjes, de volgende dag doet iedereen dat. We kunnen er gewoon niet omheen. Als jij er problemen mee hebt dat iemand je na-aapt, wat ik me heus wel kan voorstellen, dan houdt niemand je ook tegen om het die persoon te melden, maar sommige mensen voelen zich werkelijk vereerd, omdat het betekent dat ze zijn/haar story goed vinden.
Althans, zo heb ik het begrepen, ik schrijf zelf bijna nooit stories.
En ik zeg nu trouwens niet alles alsof ik het beter weet, want jij weet wat ik net zei ook wel, ik zeg gewoon wat ik denk.(bloos)
Het gaat mij niet alleen om de verhalen hoor, ik snap niet wat die indruk wekt, maar goed. :')
& Ja, maar dat vind ik ook zwak. Dat je je laat inspireren door iemand, oké. Doe ik ook. Maar uit het dan door eigen te maken en er iets ánders mee te doen. Of uit het door je eigen mening te geven. Ook als die overeen komt met een ander. Leer je eigen woorden te kennen, je eigen stijl en smaak, en leer jezelf je sterkste punt te maken, in plaats van de zoveelste in een massaproductie van mensen met veel meer potentie die niet tot recht komen.
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.