• Heey!

    ik moet dit ff vertellen!

    Wij hebben zo'n marokaans meisje bij mij in de klas en zij doet dingen die echt niet kunnen!Wat precies vertel ik niet vanwege privacy ;-)

    Maar goed zei scheld dus kei veel met Kanker.
    En ik heb het daar best moeilijk mee want ik heb daar dierbare aan verloren dus vandaag zei ze weer ;

    Das kanker ranzig.
    Dus ik roep ; Nou is het gvd afgelopen met jou,jij steeds met je gekanker weetje dat je hier mensen pijn mee doet,en jij vergeet dat mensen pijn lijden vanwege die ziekte en jij loopt hier ff lollig en stoer te zijn door daar mee te schelden!

    en toen zei ze ; tjezus,waar heb jij last van!Het is gwn een leuk woordje ja!Problemen mee!
    Dus ik weer; leuk woordje?!

    dus toen was de les afgelopen en toen kreeg ze gesprek met mijn mentor maar ik wou hem ook spreken door haar gedrag.
    Maar kennelijk had hij haar daarvoor al aangesproken dus zij komt het lokaal uit komen zo van ; tsss stik er maar in kankermongool.
    En toen keek ze mij aan en toen zei ze heel verwaand ; Ik zeg kanker wanneer ik dat wil en waar bitch.

    Ik snap dat dit echt niet kan,
    maar was ik een biatch?
    Had ik er niks van moeten zeggen of wat?
    Want ik kan hier op dit moment echt ff niet tegen..

    alvast bedankt
    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Je had het op een andere manier kunnen zeggen, als jij plotseling tegen haar uitvalt gaat ze echt niet ophouden hoor ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Je had het op een andere manier kunnen zeggen, als jij plotseling tegen haar uitvalt gaat ze echt niet ophouden hoor ;)


    Uhu dat snap ik maar op dat moment werd ik kei boos maar nu voel ik me schuldig tegen over haar..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik heb zelf geen problemen met mensen die met kanker schelden. Ik bedoel; mensen schelden ook met tering en tiefus en dat zijn ook ziektes :')
    Ik denk sowieso niet dat ze op gaat houden omdat iemand dat wil.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Ik heb zelf geen problemen met mensen die met kanker schelden. Ik bedoel; mensen schelden ook met tering en tiefus en dat zijn ook ziektes :')
    Ik denk sowieso niet dat ze op gaat houden omdat iemand dat wil.


    okee maar ze kan er toch rekening mee houden ?
    en nu houd ik mijn mond want anders wind ik mezelf op (xD)


    Listen to your heart and your dreams come true ~