Progeny schreef:
(...)
Aapje ziet, aapje doet? Die kende ik nog niet, geniaal.
En oh, tja, in het dagelijks leven ben ik het met je eens. Op Quizlet kan ik dit om de een of andere reden accepteren, het quoten dan, want dat doe ik zelf ook. Ik denk ook omdat ik zelf niet zoveel stories lees, hehe.
Maar er is tegenwoordig ook al zó veel gedaan, dat het me echt moeilijk lijkt om nog origineel te zijn, ook dit gaat niet alleen over Quizlet. Er komen nu ook weer dingen terug die in de jaren '80 of zo in waren, tel je dat dan bijvoorbeeld ook als na-aperij? Gewoon pure nieuwsgierigheid hoor.
Vaak wel, al ligt het eraan hoe het gedaan wordt en waarmee. En ik ben ook heus niet 100% ertegen hoor. Kopiëren op een bepaald niveau doet ieder mens wel in zijn leven en ís ook nodig om te overleven, ja. Er is echter gewoon doen en overdrijven en dat wordt helaas steeds meer gedaan. Oké, er is al veel meer gedaan, maar uitvindingen zijn eindeloos mogelijk, zolang er nog plek is om te denken. :')
Soms door dingen te mixen inderdaad, maar nogmaals, dat kun je doen door het als inspiratie te gebruiken voor je eigen brein, of door het over te nemen en eigenlijk helemaal niet zoveel te vernieuwen.
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.