• De stelling van vandaag luidt:
    Perfectie bestaat

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ILOVECHIARA schreef:
    Oneens. Niemand is perfect, alleen kan iemand wel perfect zijn in de ogen van iemand anders.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Excalibur schreef:
    De stelling van vandaag luidt:
    Perfectie bestaat

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Niet.(cat)

    Perfectie bestaat niet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ILOVECHIARA schreef:
    Oneens. Niemand is perfect, alleen kan iemand wel perfect zijn in de ogen van iemand anders.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens, aangezien perfectie voor iedereen een andere betekenis heeft.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ILOVECHIARA schreef:
    Oneens. Niemand is perfect, alleen kan iemand wel perfect zijn in de ogen van iemand anders.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ja, sure. De vraag is alleen wát er perfect is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eens, iedereen is perfect op zijn manier.
    tis enkel anders in de ogen van een ander.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    nee


    Reasons are no reasons. They're excuses...-VD, Elena

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens, aangezien perfectie voor iedereen een andere betekenis heeft.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oneens


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Perfecte mensen bestaan inderdaad niet, maar mensen kunnen wel perfect zijn voor iemand anders, in de zin dat ze perfect bij elkaar passen. Maar dat is wel eerder zeldzaam. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Niets of niemand is perfect. Je kunt aan iedereen wel een minpuntje noemen. Maar de kunst is om te besluiten verder te kijken dan de imperfecties.


    Expect the unexpected

    Wishful schreef:
    Perfecte mensen bestaan inderdaad niet, maar mensen kunnen wel perfect zijn voor iemand anders, in de zin dat ze perfect bij elkaar passen. Maar dat is wel eerder zeldzaam. (krul)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ow ja, ik. ^^

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 17:58 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Somethnholic schreef:
    Eens, ook al heeft ieder z'n eigen definitie voor perfect. Zo vind ik bijvoorbeeld mijn vriend perfect, en iemand anders weer een ander persoon. Zo bestaat perfectie wel degelijk, alleen ligt het aan de kijk die je er op hebt.


    They fell in love, didn't they?