• De stelling van vandaag luidt:
    Perfectie bestaat

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Voiceless schreef:
    Oneens.
    Iedereen heeft wel één minpunt(je), ook al zie je die niet meteen bij de eerste blik.


    Als iets perfect is, hoeft het niet per definitie geen minpunten te hebben.
    Ik ben het wel eens met de stelling. Iedereen heeft een ander beeld van perfectie, en het is best mogelijk dat zo'n beeld werkelijkheid is/wordt.

    Ja, alleen is die perfectie voor iedereen anders. Bovendien staat er in de stelling niet dat het persé over mensen gaat, hè.(':


    everything, in time

    eens.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    ILOVECHIARA schreef:
    Oneens. Niemand is perfect, alleen kan iemand wel perfect zijn in de ogen van iemand anders.


    We accept the love we think we deserve.

    Somethnholic schreef:
    Eens, ook al heeft ieder z'n eigen definitie voor perfect. Zo vind ik bijvoorbeeld mijn vriend perfect, en iemand anders weer een ander persoon. Zo bestaat perfectie wel degelijk, alleen ligt het aan de kijk die je er op hebt.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Sweeney schreef:
    Perfectie is iets relatiefs, iedereen maakt voor zichzelf uit wat perfect is en wat niet. Daardoor bestaat het wel, maar is het onmogelijk om aan het beeld te voldoen.


    <3

    Sweeney schreef:
    Perfectie is iets relatiefs, iedereen maakt voor zichzelf uit wat perfect is en wat niet. Daardoor bestaat het wel, maar is het onmogelijk om aan het beeld te voldoen.


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    je bent 1 woord vergeten: niet


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Somethnholic schreef:
    Eens, ook al heeft ieder z'n eigen definitie voor perfect. Zo vind ik bijvoorbeeld mijn vriend perfect, en iemand anders weer een ander persoon. Zo bestaat perfectie wel degelijk, alleen ligt het aan de kijk die je er op hebt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eens. Dingen zijn vaak,voor een bepaald persoon, perfect,mensen niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ILOVECHIARA schreef:
    Oneens. Niemand is perfect, alleen kan iemand wel perfect zijn in de ogen van iemand anders.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sweeney schreef:
    Perfectie is iets relatiefs, iedereen maakt voor zichzelf uit wat perfect is en wat niet. Daardoor bestaat het wel, maar is het onmogelijk om aan het beeld te voldoen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Oneens...

    Iedereen is perfect op zijn eigen manier


    What is youre favo scary movie?

    ILOVECHIARA schreef:
    Oneens. Niemand is perfect, alleen kan iemand wel perfect zijn in de ogen van iemand anders.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oneeens!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean