• Oke kijk, ik heb een soort van halfvriendje, rowan. Ik ken hem via internet en heb hem laatst voor het eerst gezien -het was geweldig :'D-. Maargoed, ik hou van hem en we hebben gezoent dus nu laat ik hem niet meer gaan ook. En nu komt het probleem, ik heb een beste vriend, Sebas. Ik zocht niets achter hem ofzo en verwachtte dit ook niet. Maar hij vind me dus leuk .__. Sebas is wel leuk, maar niet als vriend-vriend you know =O. Ik wil sebas wel gewoon blijven zien maar dan moet hij me niet gaan zoenen want dan ben ik mijn Rowantje kwijt. Maar ik wil Sebas ook weer niet kwetsen, like, het is toch mijn beste vriendje.

    Help(nerd) ?!


    I don't need words to feel those lips.

    Oei, moeilijke situatie ..

    Sterkte


    I found myself in Wonderland.

    Oei, moeilijke situatie ..

    Sterkte

    Jaa, best wel huh xD, nja, thnx!


    I don't need words to feel those lips.

    Zeg hem dat. Zeg dat je al een vriendje hebt en dat je veel van je lief houd. En zeg ook dat je ook van hem houd maar dan op een vriendschappelijke manier.

    Zeg hem dat. Zeg dat je al een vriendje hebt en dat je veel van je lief houd. En zeg ook dat je ook van hem houd maar dan op een vriendschappelijke manier.

    Hij weet wel dat ik Rowan leuk vind, maar sebas zei zaterdag nacht dat hij me leuk vind en blabla, maar hij was daarvoor 2 weken niet online geweest en hij weet dus ook nog niet dat ik rowan heb gezien, enzo =O..


    I don't need words to feel those lips.

    (...)
    Hij weet wel dat ik Rowan leuk vind, maar sebas zei zaterdag nacht dat hij me leuk vind en blabla, maar hij was daarvoor 2 weken niet online geweest en hij weet dus ook nog niet dat ik rowan heb gezien, enzo =O..

    Zeg dat. Praat anders met hem samen met Rowan.

    (...)
    Zeg dat. Praat anders met hem samen met Rowan.

    Rowan kan Sebas niet uitstaan en Sebas kan Rowan niet uitstaan, Rowan die vertrouwt mij ook wel dat ik met niemand anders zoen maar hij vertrouwt Sebas niet xD


    I don't need words to feel those lips.