• De stelling van vandaag luidt:
    Perfectie bestaat

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Niemand is perfect, alleen kan iemand wel perfect zijn in de ogen van iemand anders.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Niet mee eens, aangezien perfectie voor iedereen een andere betekenis heeft.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens, aangezien perfectie voor iedereen een andere betekenis heeft.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Doh kijk maar naar mij I mean come one :') *ego moment*
    Mee eens *nod* Kijk maar eens om je heen.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Perfectie is iets relatiefs, iedereen maakt voor zichzelf uit wat perfect is en wat niet. Daardoor bestaat het wel, maar is het onmogelijk om aan het beeld te voldoen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    PUKKELx'DING schreef:
    Niet mee eens, aangezien perfectie voor iedereen een andere betekenis heeft.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 0:13 ]

    Eens, ook al heeft ieder z'n eigen definitie voor perfect. Zo vind ik bijvoorbeeld mijn vriend perfect, en iemand anders weer een ander persoon. Zo bestaat perfectie wel degelijk, alleen ligt het aan de kijk die je er op hebt.


    Numbers.

    Oneens.
    Iedereen heeft wel één minpunt(je), ook al zie je die niet meteen bij de eerste blik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eens. Bepaalde dingen zijn in mijn ogen perfect, ook al is een ander het daar misschien niet mee eens.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    oneens, wat voor mij perfect is, is voor een ander juist helemaal niet perfect.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens, aangezien perfectie voor iedereen een andere betekenis heeft.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eens. Ik heb wel eens het gevoel gehad dat bepaalde dingen gewoon perfect waren in mijn ogen.


    -

    Perfectie bestaat...net als de paashaas ^-^
    Ik ben het oneens met deze stelling.
    Perfectie is voor iedereen anders...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eens.


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Somethnholic schreef:
    Eens, ook al heeft ieder z'n eigen definitie voor perfect. Zo vind ik bijvoorbeeld mijn vriend perfect, en iemand anders weer een ander persoon. Zo bestaat perfectie wel degelijk, alleen ligt het aan de kijk die je er op hebt.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'