• De stelling van vandaag luidt:
    Perfectie bestaat

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Iedereen is perfect, op zijn eigen manier.


    Told you I was trouble.

    ILOVECHIARA schreef:
    Oneens. Niemand is perfect, alleen kan iemand wel perfect zijn in de ogen van iemand anders.

    helemaal niet mee eens.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Untold schreef:
    oneens, wat voor mij perfect is, is voor een ander juist helemaal niet perfect.

    Perfectie bestaat NIET.


    To infinity and beyond •

    Oneens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Niet mee eens, zoals gezegd perfectie is voor iedereen anders. Dat ik de inrichting van mijn huis perfect vind wil niet zeggen dat de buurman dat ook vind. ( bij wijze van )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eens, maar dat ligt eraan waarin.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Perfectie hoeft niet alleen om mensen te gaan. Er zijn bijvoorbeeld hele mooie standbeelden enzo. :P Maar ook als je bijvoorbeeld op vakantie gaat en je wordt wakker (uit je tent) en kijkt naar buiten, ziet de wereld en hoe mooi die is, zonder vervuiling: Dat is perfectie, niet?


    dude, i can move my toes


    Eens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Half eens en half oneens. (':


    Keep it simple.

    Oneens, je kan soms denken dat iets perfect is. Dat een situatie perfect is of een persoon perfect. Maar dat is een leugen. Niets of niemand is perfect.


    wth.

    JackyDaniels schreef:
    Eens. Ik heb wel eens het gevoel gehad dat bepaalde dingen gewoon perfect waren in mijn ogen.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    C18 schreef:


    Eens.


    Fibonacci? Waarom is dat perfectie? :'D
    -Just curious-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Eens en Oneens. Eens voor een individu, jij kan iets perfect vinden. Oneens als je het hebt over een wereldbeeld, want voor iedereen is perfect wel iets anders.


    Here & Now