• Members of the WAG-gang

    Maestro - Lynn - WAG van Xavi..
    Nerazzurri -
    Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    Referee - Reina -
    WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Faithfully - Elena - WAG van David Villa en Samir Nasri.
    Beckham -
    Marjolien - WAG van Cesc Fabregas, Nicklas Bendtner & Thomas Vermaelen.
    Azza - Anne -
    WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    B0JAN - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Balloonatic -
    Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Recession - Amber -
    WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 10:44 ]

    En nu moet ik even weten hoe songfestival begint? Want ik ga met een vriendin kijken, dus ik moet weten hoe laat ik ongeveer weg moet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    En nu moet ik even weten hoe songfestival begint? Want ik ga met een vriendin kijken, dus ik moet weten hoe laat ik ongeveer weg moet.

    Van de week was om 20:30 een soort van 'voorbeschouwing' maar dat hoef je echt niet te zien, dat ging over de 3 J's, om 21;00 begon het echt.

    Goeieavond (:


    Tears are words the heart can't say.

    Dank je, Kim (: Dan moet ik dus over 2 uur ongeveer weg. Papa brengt me weg met de auto.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hey Nikki <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oh, en Anne, de Christelijke uitspraak die ik plaatste in het vorige topic; het komt er op neer dat een mens meestal heel erg voor dingen vreest, en het uiteindelijk mee valt (;

    - Mijn oma heeft een schilderij met die tekst erin -
    - En daarbij ben ik geïnteresseerd in de Bijbel en alles wat met God te maken heeft -

    Oh, ik vind het geloof onzin. Mensen geloven in iets omdat ze bang zijn voor de realiteit. Maar ik heb teveel meegemaakt om in zoiets kunnen geloven (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wil deze misschien bestellen, of zo iets ergens in een winkel kopen:


    Met echt zilver en Swarovski kristal.

    Weetje, ik heb een hard hoofd in geloof en dan draag ik altijd een kruisje om mijn hals. Dikka faal-,-' Alleen maar omdat hij mooi is, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    Oh, ik vind het geloof onzin. Mensen geloven in iets omdat ze bang zijn voor de realiteit. Maar ik heb teveel meegemaakt om in zoiets kunnen geloven (:

    Ik geloof er ook niet, en wat ik dus nu ga zeggen gaat heel raar klinken; Ik geloof er beslist NIET in, maar ik vind het toch allemaal heel interessant om te weten, en om te weten wat al die dingen zijn en zo, ik heb ook een Bijbel, en als ik het lees geloof ik het nog steeds niet, maar het maakt me wel rustig (en dat heb ik niet bij andere 'boeken')

    Nerazzurri schreef:
    (...)
    Ik geloof er ook niet, en wat ik dus nu ga zeggen gaat heel raar klinken; Ik geloof er beslist NIET in, maar ik vind het toch allemaal heel interessant om te weten, en om te weten wat al die dingen zijn en zo, ik heb ook een Bijbel, en als ik het lees geloof ik het nog steeds niet, maar het maakt me wel rustig (en dat heb ik niet bij andere 'boeken')


    Oh, op zo'n manier. Ik had ooit in zo'n vakantie huisje de bijbel gevonden en toen ging ik lezen en was in slaap gevallen, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hha Anne, dat heb ik ook ens gehad.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ben gewoon zo moe dat ik er hoofdpijn van heb. Mijn ogen zijn nu ook echt onwijs klein, want ik kan ze nauwelijks open houden. Me ouders zeiden vanmiddag al dat ik moest gaan slapen maar dan slaap ik vannacht slecht. En ik ga het Eurovisiesongfestival nog kijken. Pff. Haha. En morgen is me moeder jarig, 53 maar liefst! We hebben zoveel cake en koeken gekocht.

    En nu ga ik, want de pizza is bijna klaar.

    Ik heb vandaag nog niet geschreven. Iemand geef me een schop zodat ik ga schrijven (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    *schopt* en geeft er zichzelf ook één, want ik zei al een half uur dat ik ging beginnen schrijven.


    Tears are words the heart can't say.