• Het gebeurt nou al zo vaak en ik wordt er gewoon gek van. Mijn broertje (14 jaar), nou denken jullie vast, o, weer eentje met een lastig broertje, maar de mijne doet zo ongelooflijk %$#!@$#

    Hij ging nergens over maar het ging zo: Hij wilde een stressbal van me lenen (daarmee kan hij beter jongleren blijkbaar), ik had liever niet dat hij die van mij gebruikte. Maar het ging erom dat ik dus zei dat hij hem niet mocht, eerst was hij het daarmee eens. Totdat hij later terug kwam en heel de tijd zei: 'Maar je gebruikt hem toch niet?' Ik dus heel de tijd (rustig) nee zeggen, hij maar doordrammen. Ik stond in mijn kamer en hij er net buiten, maar hij had zijn voet al neergezet zodat ik de deur niet dicht kon doen. Ik dus heel rustig (met al een lichte irritatie in mijn stem) dat hij zijn voet weg moet zetten. Hij zo zeggen: 'Waarom?' Hij bleef maar doorvragen, zegt hij uiteindelijk: 'Je bent een vieze ginger!' (ik ben niet eens ginger, maar ik heb mijn haar bruin geverfd wat een rood achtige gloed heeft). Na een tijdje kreeg hij het voor elkaar om de stressbal van mijn kamer te halen, die pakte ik af en ik had hem uit mijn kamer gekregen (oke, ik geef toe, na al die frustraties heb ik geschreeuwd dat hij uit mijn kamer moest) Wat nu dus standaard komt: ik moet een kwartier voor mijn deur gaaan staan en al mijn gewicht op de klink zetten zodat hij niet naar binnen komt. En hij maar praten: 'Meike, Meike, dat is niet aardig wat jij net deed hè? En je klink gaat zo kapot, wist je dat?' Gaat hij nog met die jongleer ballen van hem tegen mijn deur aan gooien vanaf de buitenkant. Ik heb daar serieus een kwartier gestaan en mijn handen trillen nou helemaal van die klink omhoog houden.

    Nu is ie eindelijk weg, maar dit is al zo vaak gebeurt, om de kleinste dingen. Ik wordt er zo gek van! Nou vraag ik me af, zijn alle 14 jarige jongens zo? Want als dat zo is dan moet ik gewoon wachten tot hij door die fase heen is.

    Dit moest ik ff kwijt.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 20:00 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb zo'n broertje van 8, haha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ghehe, echt typisch iets wat mijn broer soms ook doet en die is 18, maar vanbinnen nog 12 x]. het is meer een roep om aandacht volgens mij ;P wat als je eens wat dingen samen met je broertje ging doen? zoals gamen ofzo, of buiten voetballen. dan valt hij je niet meer lastig en wie weet schept het wel een band ^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ugh, ik moet jouw broertje zó hard niet hè.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    sorry, ik heb geen broer. (;
    maar niet vervelend bedoeld hoor, ik vraag het me gewoon af, waarom mocht hij die stressbal eigenlijk niet?


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    sorry, ik heb geen broer. (;
    maar niet vervelend bedoeld hoor, ik vraag het me gewoon af, waarom mocht hij die stressbal eigenlijk niet?

    Omdat ik hem dan niet meer terug krijg. Hij zegt dan, ik geef hem vanavond terug en die avond vergeet hij het dan. Als ik dan naar hem toe ga om dat ding terug te halen zegt hij dat ik het áardig moet vragen. Sorry, hoor maar dan ben ik zo pisnijdig dat ik het gewoon niet aardig kán vragen. Dus die momenten vermijd ik liever ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Heb ik met mijn broertje (12) niet, hij moet naar mij luisteren (cat)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik heb ook een broertje van 14 and believe me. Hij is erger. Het is zegmaar een eh, nep neger. Zo'n witte, die stoer doet bij zo'n groepje marokkanen - niets tegen marrokkanen!!. Dus dan gebruikt hij hier thuis ook veel straattaal en is heel dominant en zo. Ik praat ook niet met hem, omdat het gewoon niet kán.


    To infinity and beyond •

    Shizen schreef:
    (...)
    Omdat ik hem dan niet meer terug krijg. Hij zegt dan, ik geef hem vanavond terug en die avond vergeet hij het dan. Als ik dan naar hem toe ga om dat ding terug te halen zegt hij dat ik het áardig moet vragen. Sorry, hoor maar dan ben ik zo pisnijdig dat ik het gewoon niet aardig kán vragen. Dus die momenten vermijd ik liever ^^


    sja, dan heb je wel gelijk.
    als je broer voor de rest zo'n etter is zou ik het ook niet geven! (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Scheelt dat ik 2 oudere broers heb (krul) Maar vroeger waren hun ook vervelend.


    -

    Waarom mag hij je bal dan niet? :8


    All was well.

    Ha, wacht maar af. Mijn broer is 16 en geesh, hij begint misschien eindelijk normaal te worden. Srsly, hij is waarschijnlijk net zo erg als jouw broertje.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sweeney schreef:
    Ugh, ik moet jouw broertje zó hard niet hè.

    Anchor schreef:
    Waarom mag hij je bal dan niet? :8

    Omdat ik hem dan niet meer terug krijg. Hij zegt dan, ik geef hem vanavond terug en die avond vergeet hij het dan. Als ik dan naar hem toe ga om dat ding terug te halen zegt hij dat ik het áardig moet vragen. Sorry, hoor maar dan ben ik zo pisnijdig dat ik het gewoon niet aardig kán vragen. Dus die momenten vermijd ik liever ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Jij heet Meike _O_
    Nee, sorry. Ik ken het, mijn broertje is ook zo.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Een slot op je deur doen? Kan hij niet meer ongevraagd op je kamer komen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.