•       Hello. Na het opschonen van mijn abonnementen lijst, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik maar één lopend verhaal volg. Daarom ben ik nu op zoek naar wat verhalen er bij. Ik ben een trouwe lezer, en plaats graag wat mening of kritiek. Ik lees vooral in weekenden en vakanties, maar doordeweeks neem ik ook echt een kijkje.

    Waar ik naar op zoek ben:
    • Een verhaal dat volledig geschreven en gesproken is in algemeen beschaafd Nederlands.
    • Hoofdstukken van minimaal 500 woorden.
    • Verhalen zonder hoofdstukken waarin de dag van de schrijfster onderaan het hoofdstuk wordt toegevoegd.
    • Onbekende personen verhalen.
    • Fantasy.
    • Fanficton (geen 1D, Harry Potter, Lord of the Rings etc).
    • Verhalen waar regelmatig aan geschreven wordt.
    • Verhalen waar al wat hoofdstukken van zijn zodat ik kan kijken of ik het wat vindt.

    Ik neem overal in ieder geval een kijkje, zal wat stukken lezen en zien of het iets voor mij is.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Verhalen zonder hoofdstukken waarin de dag van de schrijfster onderaan het hoofdstuk wordt toegevoegd.

    Wat bedoel je hier mee?


    If I were once a planet, you were the axis

    Janco schreef:

    Wat bedoel je hier mee?


    Dat er onder/boven een hoofdstuk de belevenissen van de schrijfster zelf komen te staan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik denk dat dit wel grotendeels aan je eisen voldoet:
    Waiting butterfly



    There will be an eagle when the crow dissapears.
    The lion will make his entrance and divide the world.
    The eagle will restore the world by sacrificing herself.
    In which she has to choose.




    The world is devided in seven races. They all have their own duties and rights. Warriors are meant to protect the Queen and the citizens. They are linked to Healers. They have the duty to save and cure ill citizens. Scholars are born to teach the other races about the world and history. Creators built up the world and Farmers take care of the food. Cleaners clear up the mess other races make and finally the last and most important race: the Queen or King protects the rights of the citizens and is the most important person in Aderia. The only trick is: The King or Queen isn't always reliable.


    Start: 16~10~2013



    Onbekende personen ~ Avontuur ~ Fantasie ~ Drama ~ Romantiek ~ Actie


    Take risks and conquer your fears.

    • Fanficton (geen 1D, Harry Potter, Lord of the Rings etc).

    Just to be sure, geen 1D, geen HP en geen LOTR of alleen de eerste niet? ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Just to be sure, geen 1D, geen HP en geen LOTR of alleen de eerste niet? ;D


    Geen 1D, HP, LOTR et cetera. ;]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Okee. Omdat je wel van fantasy houdt was ik er niet zeker van.(:

    Dan heb ik een verhaal voor je. Door de titel lijkt het misschien een fanfictie, maar het heeft niks met LOTR of Midden Aarde te maken. ;D


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zoals ik al heb neergezet: ik neem overal een kijkje. Ik zal dus straks eens wat lezen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    Klik op het plaatje voor de link


    Het is het jaar 1647 wanneer het land word geregeerd door een harteloze koning. Zijn enige interesse is geld en macht en een man van zijn positie weet daar flink gebruik van te maken. Het land is nauwelijks leefbaar, hoewel de akkers en landerijen nog prima vruchtbaar zijn. Nee, deze man heeft een strak regime en dwingt de mensen hoge bedragen te betalen, boeren moeten namelijk een groot deel van de oogst afstaan aan de koning. Wanneer er niet wordt voldaan aan deze regels, of als er een opstand volgt, worden de mensen hard onderdrukt. Openbare executies op de meest verschrikkelijke manieren en hoge straffen zijn aan de orde van elk mens die wat lager in de stand leeft.
    De straten zijn bezaaid met orde bewakers van deze man en lijken alles in de gaten te hebben. Uit angst zijn er nauwelijks mensen die tegen dit regime in durven te gaan.

    Een kleine groep rebellen, bestaande uit vogelvrij verklaarde mensen en vrijwilligers die hun leven willen wijden aan een vrijheid in dit land proberen een stokje te steken tegen het regime van deze man. Hun eerste plan: Het ontvoeren van de dochter van de koning. Haar geregelde huwelijk nadert en wanneer dit voltrokken zou worden, zou de situatie van het land verslechteren. Het is nu of nooit.


    - Geschreven door Guinness en Barker
    - Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    - Er word gelet op spelling en manier van schrijven
    - middeleeuwse setting, neigt naar fantasy


    Er zijn een paar hoofdstukken die net onder de 500 woorden komen (450 woorden ongeveer). Maar over het algemeen schrijven wij tussen de 500 en de 1500 woorden per hoofdstuk.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 1:04 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hoi
    Merry Christmas :)
    Oké, de meeste van mijn verhalen zijn fanfiction maar toch.
    Misschien is deze wel iets voor jou.
    http://www.quizlet.nl/stories/113067/world-war-iii--danny-odonoghue/
    Hij gaat over de derde wereldoorlog. We volgen een meisje dat haar leven ziet veranderen in een regelrechte hel.
    De bekende persoon is Danny O'Donoghue maar als je The Script niet kent is het voor jou dus een OP :)
    De meeste van mijn hoofdstukken zijn meer dan 1000 woorden dus :)

    Ik hoop dat je het een fijn verhaal vindt of dat je een ander verhaal vindt (hopelijk van mij :p) dat je kan volgen.


    A reader lives a thousand lives



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops
    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.


    - Cromulent



    Horror | Drama | Onbekende personen

    Eden is een vampier die niet beschikt over een eindeloos budget of bijzondere talenten. Ze moet noodgedwongen deel uitmaken van een bende die bestaat uit criminele soortgenoten.
    Terwijl de ene na de andere klus wordt verpest, bespioneerd ze in haar vrije tijd een Canadese
    ex-gevangene waar ze langzaamaan een zwak voor ontwikkeld. Hoewel haar verliefdheid zich bijna ontpopt tot een obsessie, houdt Eden zichzelf voor dat er niets fout kan gaan aangezien ze haar dierbare sterveling slechts gadeslaat. Wat ze niet weet, is dat er ellende van een onschatbaar kaliber op de loer ligt. Alles dat eerst zo onschuldig leek, wordt besmet met een kwaad waar niet aan valt te ontglippen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    't is wel een Justin Bieber verhaal, en heeft alleen nog maar een proloog, maar ik hoop toch dat je een kijkje wilt nemen!

    'Do you see her? She is so popular, everyone is talking about her.'

    'Her life is so perfect, she has everything she wants.'

    'She has many friends, everyone knows her'

    'Oh bro, let her be my girlfriend'





    Daddy's Princess || ft Justin Bieber

    When she was just a girl
    She expected the world
    But it flew away from her reach
    So she ran away In her sleep

    Nederlands geschreven
    Start: 28/12/'13


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.




    There is a reflection of pain in her eyes, as she fights back tears.
    Trying to figure out why she has put up with it all of these years.
    Innocence gone.
    Just taken away.
    Struggling to deal with it and be free someday.


    The 57th Hunger Games


    The pen is the tongue of the mind

    The golden snake


    'The best way to predict the future is to create it'.





    Een man wordt wakker in het bos. Hij is alleen en heeft daarvoor veel naars meegemaakt. In het bos probeert hij een nieuw leven te beginnen en daar komt hij de levenslustige Meline tegen. Hij besluit om zich over haar te ontfermen, maar hij weet dat hij een gevaar voor haar vormt. Ook omdat zijn vijand het op hem voorzien heeft. Meline blijkt voor hem een prima chantage middel te zijn, omdat Falquan om haar is gaan geven.


    “There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment.”
    - Sarah Dessen

    “Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage.”
    - Lao Tzu


    ~ Op, Romantiek, Fantasy
    ~ Kort verhaal van max 15 hoofstukken.
    ~ Ik hoop elke dag een hoofdstuk te kunnen uploaden.
    ~ Één hoofdstuk is 16+, maar het is (zeer) beschaafd gehouden


    Stenenlikker