• En ik ben nu zooo fucking trots, haahahha!
    Dit dames en heren, is een van mijn neefjes, Eric Seton! Van kleins af aan al een van m'n beste maatjes en voorbeelden!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het klinkt stiekem wel leuk :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Hij is goed gelukt :]
    Ik zou er ook trots op zijn.


    They fell in love, didn't they?

    Synyster schreef:
    Het klinkt stiekem wel leuk :3


    Stiekem wel, toch? ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wauw, nice:D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zo. Cool (pirate)

    Thanks.(pirate)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind hem vet mooi gemaakt _O_


    -

    Pinocchio schreef:
    Zo. Cool (pirate)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    JackyDaniels schreef:
    Ik vind hem vet mooi gemaakt _O_


    plork: prachitg lichaam ontichelijke rot kop

    JackyDaniels schreef:
    Ik vind hem vet mooi gemaakt _O_


    Ik ook, haha! Ik heb nog foto's op het dak gemaakt voor hem toen vlak voor hij wegging voor de opnames, voor de cover van een promo of weet ik veel wat 'ie ermee wilde doen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ZO nice gemaakt!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California