• Soms word ik echt gek op school van al die stelletjes. En ja, ik geef het eerlijk toe: ik ben jaloers.
    Ik zou namelijk ook wel eens een jongen willen hebben die om mij geeft, en die me niet als een 'goede vriendin' ziet. (Blijkbaar heb ik een psychologen uiterlijk.)

    En dan zie ik vanavond weer zo'n liefdesprogramma... Mweh, ik wil ook een leuke jongen. (cat)
    Haha, ik ben veeleisend. (krul)

    Maar wie van jullie heeft de liefde gevonden? (Of juist niet.)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bayla schreef:
    Nee nog steeds niet en ik zit in een vreselijk kut periode met liefde want mijn hart is nu zo hart gebroken dat ik gewoon gelijk toen de bel ging zo snel naar mijn fiets ben gerent dat mijn vriendinnen mij niet eens weg zagen gaan....


    Oooh... Dat vind ik echt kut voor je Jade... Veel sterkte!!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ASDRFGLAME schreef:
    Wachten. Gewoon wachten.
    En dan wanneer je het totaal niet verwacht, komt hij op de ene of andere manier uit de lucht vallen. Zo gaat het bij mij altijd.


    Ik geef je HELEMAAL gelijk, alleen moet je bij mij de hij door een zij veranderen :P Maar je hebt gelijk als je het niet verwacht dan komt er juist dat wat je graag wilt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rocket schreef:
    Ik heb hem nog niet gevonden, maar het komt wel hoor..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    MrsChartered schreef:
    Ik ben pas 14 en heb geen vriendje ofzo, ook nooit gehad. (:
    En daar ben ik tevreden over. De meeste mensen die al een vriendje hebben op hun 14e of jonger doen het vaak omdat ze diegene toevallig een beetje aantrekkelijk vinden en omdat het stoer lijkt/klinkt. -tenminste dit is mijn mening- En jij krijgt ook heus wel een vriendje hoor! :Y)


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    Ik geloof niet in gebroken harten, liefdesverdriet, ware liefde en ware vriendschap. Aan alles zitten wel haken en ogen, maar dat hoort. Niets is perfect. Dus het is logisch als soms de ware niet voor de deur staat, of als een relatie volledig misloopt.


    I wish you were here.

    Ik ben veeleisend en ongelooflijk jaloers op die koppeltjes


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nouja, de liefde dat weet ik zo net nog niet ='D Maar ik heb wel een heeeeel leuk vriendje ja ^^


    Life is hard and then we die

    Smeagol schreef:
    ik heb mijn liefde gevonden, maar hij mij niet(cat)


    Same...
    Ik weet zeker dat het daarom niks word.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ik blijf nog zoeken:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb nog niemand. En alle jongens zien me als een bacterie.
    Hoezo afstotelijk?? Wees niet jaloers, wees samen jaloers met mij. Ik kan die stelletjes wel neerschieten.. XD


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Mijn liefde is homo. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Geen enkele jongen is geintereseerd in mij :S helemaal niet zelfs en ik ben hun commentaar zo zat! (bijna) alle jongens zijn soms zulke ASSHOLES ik zweer ze weten precies hoe ze iemand kapot moeten maken... Ik zou wel een vriendje willen maarja ik ben dan ook pas 13 maar tog ik wordt bijna 14, maar ik wordt er idd ook weleens heel geirriteerd door bij ons staan ze gwn midden in de school elkaar te bekken en te tongen en betasten echt gwn GROSE! En dan kijkt iedereen ook zo en iedereen zo IEWL! xD Maar idd meestal als je nu verkering hebt is het puur stoerdoenerij (niet altijd zo)
    haha ik ben ook best jaloers hoor...
    :$

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 19:26 ]


    BELIEBER<3 SIMPSONIZER<3 OBSESSIAN<3 BRAVIOUR<3

    Rooftops schreef:
    Mijn liefde is homo. (krul)


    Haha idd de enige jongens die ALTIJD aardig & lief zijn zijn homo's haha wrm hebben niet alle jongens dat lieve en aardige enzovoort van homo's xD?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 19:15 ]


    BELIEBER<3 SIMPSONIZER<3 OBSESSIAN<3 BRAVIOUR<3

    Ik wil ook wel een vriendje, maar ik wil het niet forceren. Als ik er geen heb, dan heb ik er geen, en als wel, dan is het maar fijn. (:
    Je moet er niet te veel bij stilstaan. Denk positief: je hebt veel meer tijd voor jezelf!
    Het is beter als je écht van je vriendje houdt, dan als je er alleen mee bent omdat al de rest ook vriendjes heeft. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 19:25 ]


    BELIEBER<3 SIMPSONIZER<3 OBSESSIAN<3 BRAVIOUR<3