• Soms word ik echt gek op school van al die stelletjes. En ja, ik geef het eerlijk toe: ik ben jaloers.
    Ik zou namelijk ook wel eens een jongen willen hebben die om mij geeft, en die me niet als een 'goede vriendin' ziet. (Blijkbaar heb ik een psychologen uiterlijk.)

    En dan zie ik vanavond weer zo'n liefdesprogramma... Mweh, ik wil ook een leuke jongen. (cat)
    Haha, ik ben veeleisend. (krul)

    Maar wie van jullie heeft de liefde gevonden? (Of juist niet.)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik hoop dat ik nu het meisje heb gevonden :$
    Maarja de tijd zal het me leren :$

    En @Goldenwinds, jij mag helemaal niks zeggen :P
    En nee zij is het niet

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 9:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Smeagol schreef:
    ik heb mijn liefde gevonden, maar hij mij niet(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Blijkbaar konde mijn schoonouders geen kinderen krijgen (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nog niet, maar ja hij komt wel.


    May the odds be ever in your favor

    Ik heb mijn ware gevonden (flower)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jaaa, ik heb mijn liefde gevonden! :') Volgende week dinsdag heb ik 2 jaartjes met hem. Ik hou nog steeds evenveel van hem als op dag 1 :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    MrsChartered schreef:
    Ik ben pas 14 en heb geen vriendje ofzo, ook nooit gehad. (:
    En daar ben ik tevreden over. De meeste mensen die al een vriendje hebben op hun 14e of jonger doen het vaak omdat ze diegene toevallig een beetje aantrekkelijk vinden en omdat het stoer lijkt/klinkt. -tenminste dit is mijn mening- En jij krijgt ook heus wel een vriendje hoor! :Y)


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Yup, ik heb 'm gevonden.. Maar hoe MrsChartered erover denkt vindt ik eigenlijk best mooi. Het is goed dat je niet zomaar de anderen volgt, maar gewoon kijkt naar wat je zelf vindt (:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 11:33 ]


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Aw <3 Dat komt vast nog wel.
    En ik heb mijn liefde al gevonden (:


    Sometimes it's best not to care.

    MrsChartered schreef:
    Ik ben pas 14 en heb geen vriendje ofzo, ook nooit gehad. (:
    En daar ben ik tevreden over. De meeste mensen die al een vriendje hebben op hun 14e of jonger doen het vaak omdat ze diegene toevallig een beetje aantrekkelijk vinden en omdat het stoer lijkt/klinkt. -tenminste dit is mijn mening- En jij krijgt ook heus wel een vriendje hoor! :Y)


    Helemaal mee eens!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet hoe je je voelt, ik heb ook heel lang gehad dat ik niet begreep waarom anderen wel zo'n lieve vriend/vriendin hadden en ik niet, en ik was ook enorm jaloers.
    Maar nu ik zelf sinds kort ook enorm gelukkig ben, kan ik alleen maar zeggen: heb geduld, jouw prins komt ook nog wel (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Somethnholic schreef:
    Awww dat zuigt. =\
    Jaaaa, ik heb mijn liefde gevonden! :"D


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb het gisteren uitgemaakt :/


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Defensive schreef:
    Ik weet hoe je je voelt, ik heb ook heel lang gehad dat ik niet begreep waarom anderen wel zo'n lieve vriend/vriendin hadden en ik niet, en ik was ook enorm jaloers.
    Maar nu ik zelf sinds kort ook enorm gelukkig ben, kan ik alleen maar zeggen: heb geduld, jouw prins komt ook nog wel (:


    Inderdaad, hier sluit ik me volledig bij aan. Ik heb zelf ook bijna 19 jaar gewacht op iemand en nu heb ik dan eindelijk diegene gevonden. Your time will come, en geloof me als ik zeg, dat het vaak op het meest ondenkbare moment daar komt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tsja, voor iedereen is er wel íemand op de wereld, maar volgens mij is de mijne verongelukt.
    Maar ik heb totaal geen probleem met alleen wonen omdat mensen toch maar steeds gezeur en gedoe meebrengen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42