• Hoi iedereen,in het begin dacht ik dat me beter niet zou aanmelden op Quizlet(ik ben dan ook ngo maar 10,5),ik zag namenlijk niemand met dezelevde leeftijd als ik,maar toen ik las dat het voor jong en oud was,heb ik het toch maar gedaan,wat ik erg vindt is: Ik krijg soms mailtjes van mensen -ik noem geen namen- die zeggen dat ik nog veel te klein ben,is dit waar? En zou ik beter van Quizlet af gaan?:S

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:08 ]


    All I wanna do is lose control

    Archimedes schreef:
    Nee hoor, wat die mensen zeggen slaat nergens op. Als jij het hier leuk vind moet je vooral blijven.


    niks van aantrekken! toen ik zo oud was als jy deed ik dit ook al allemaal(Y)


    Believe in yourself, change the world.

    Kanon schreef:
    Laat ze zeuren. Quizlet is voor jong en oud, zoals je zelf zegt en daarover hebben die mensen niets te zeggen.

    Je bent voor mij even welkom als iemand van 16. ^-^


    wat zij zegt... (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nailpolishh schreef:
    (...)

    Zal ik doen,zijn die dan echt zo erg?(voor mijn leeftijd dan)*kijkt nieuwschierig*


    Ja, écht niet doen. Dat zeg ik niet voor de fun, sommigen stories zijn way to.. Tsja, grof en geweldadig, just don't do it. En ik weet dat je nieuwsgierig bent, maar wacht er a.u.b. een paar jaartjes mee. Ik durf te wedden dat zelfs de volwassenen nog zullen gruwelen van sommigen stories.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ja, écht niet doen. Dat zeg ik niet voor de fun, sommigen stories zijn way to.. Tsja, grof en geweldadig, just don't do it. En ik weet dat je nieuwsgierig bent, maar wacht er a.u.b. een paar jaartjes mee. Ik durf te wedden dat zelfs de volwassenen nog zullen gruwelen van sommigen stories.


    Okeeee... dat had je beter niet verteld! Weet je wel hoe nieuwschierig(er) ik nu ben! Maar ik zal het niet doen,;)
    Jammer dat je daar geen knop voor hebt ofzow...(nerd)


    All I wanna do is lose control

    Endure schreef:
    (...)

    Ja, écht niet doen. Dat zeg ik niet voor de fun, sommigen stories zijn way to.. Tsja, grof en geweldadig, just don't do it. En ik weet dat je nieuwsgierig bent, maar wacht er a.u.b. een paar jaartjes mee. Ik durf te wedden dat zelfs de volwassenen nog zullen gruwelen van sommigen stories.

    ik ken iemand die 13 is en die kan dus niet tegen de gevechten ik narnia film 1 x'D terwel ik plat lig bij de foto's van die 3 mannen die in in bin laden's huis zijn doodgeschoten en qua goor vond ik die foto's me vallen 8D


    Shoganai i ne~

    Nailpolishh schreef:
    (...)

    Okeeee... dat had je beter niet verteld! Weet je wel hoe nieuwschierig(er) ik nu ben! Maar ik zal het niet doen,;)
    Jammer dat je daar geen knop voor hebt ofzow...(nerd)


    Ik weet dat je nieuwsgierig bent, maar houd je maar bezig met de JDB en jonas brother stories enzo :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nailpolishh schreef:
    (...)

    Zal ik doen,zijn die dan echt zo erg?(voor mijn leeftijd dan)*kijkt nieuwschierig*

    Ja, die zijn echt zo erg :]
    Dat icoontje staat er echt niet voor niks haha.


    No growth of the heart is ever a waste

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    ik ken iemand die 13 is en die kan dus niet tegen de gevechten ik narnia film 1 x'D terwel ik plat lig bij de foto's van die 3 mannen die in in bin laden's huis zijn doodgeschoten en qua goor vond ik die foto's me vallen 8D

    Achja, toen ik 11 was keek ik Sexcetera -.- Ik vond het tegelijkertijd walgelijk en fascinerend en ja, dan blijf je door kijken :'D
    Misschien heb ik wel een zieke geest, actually I couldn't care less.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niemand is te jong voor Quizlet ( mja behalve kindjes van 3, 4 jaar enzoo )
    Als je dit fijn vindt, doe je het toch gewoon?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Archimedes schreef:
    Nee hoor, wat die mensen zeggen slaat nergens op. Als jij het hier leuk vind moet je vooral blijven.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Nailpolishh schreef:
    (...)

    Zal ik doen,zijn die dan echt zo erg?(voor mijn leeftijd dan)*kijkt nieuwschierig*

    Sommige wel, zegmaar erotiek en sommige verhalen kunnen zeer beangstigend of emotioneel werken :'D

    Ik was ook 10 toen ik hier mijn eerste account maakte.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Endure schreef:
    (...)

    Ik weet dat je nieuwsgierig bent, maar houd je maar bezig met de JDB en jonas brother stories enzo :Y)


    Dat komt goed uit....Ik heb een hekel aan hun beide!:S
    Maar tja,ik vindt de quizen en polls toch leuker (nu dan toch nog):D
    Of moet ik van sommige ook al wegblijven? o_O


    All I wanna do is lose control

    Daar moet iedereen even door, ik zat in die tijd niet op deze site maar wel op een andere waar ik ook continu het gevoel had dat ik jong en onwetend was. Daarom dat het me nu nog steeds verrast als ik op t forum hier iets weet wat anderen niet weten of zo. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nailpolishh schreef:
    (...)

    Dat komt goed uit....Ik heb een hekel aan hun beide!:S
    Maar tja,ik vindt de quizen en polls toch leuker (nu dan toch nog):D
    Of moet ik van sommige ook al wegblijven? o_O


    Ahahaha nee, het zijn echt de stories. Meestal als er [16+] achter staat komt er veel geweld en erotiek in voor dat beangstigend kan zijn enzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.