• Hoi iedereen,in het begin dacht ik dat me beter niet zou aanmelden op Quizlet(ik ben dan ook ngo maar 10,5),ik zag namenlijk niemand met dezelevde leeftijd als ik,maar toen ik las dat het voor jong en oud was,heb ik het toch maar gedaan,wat ik erg vindt is: Ik krijg soms mailtjes van mensen -ik noem geen namen- die zeggen dat ik nog veel te klein ben,is dit waar? En zou ik beter van Quizlet af gaan?:S

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:08 ]


    All I wanna do is lose control

    Archimedes schreef:
    Nee hoor, wat die mensen zeggen slaat nergens op. Als jij het hier leuk vind moet je vooral blijven.

    Ik ben ook al op Quizlet van toen ik tien was (:


    Love? No. I prefer cats.

    Archimedes schreef:
    Nee hoor, wat die mensen zeggen slaat nergens op. Als jij het hier leuk vind moet je vooral blijven.

    Mijn broertje is net 12 en die zit hier ook met alle plezier, dus het kan prima. Laat je vooral niet wegjagen, meid ;)


    ars moriendi

    Blijf gewoon. Als je gewoon reageert dan is iedereen hier welkom


    "Ignite, my love. Ignite."

    Op Quizlet staat geen leeftijd, maar ik kan me voorstellen dat er bepaalde dingen zijn, hier op het forum en in een aantal stories, waar sommige mensen inderdaad nog te jong vooor zijn. Of jij er nog te jong voor bent, kan alleen jij weten en dat zal de tijd uitwijzen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het maakt echt niet uit hoe oud je bent. Je moet gewoon doen wat je zelf wil!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Naah, je bent niet te jong. Zolang je het zelf leuk vind moet je gewoon niet naar die mensen hun gezeik luisteren. Blijf gewoon weg van de twincest, 16+ verhalen :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Rocket schreef:
    Nee hoor, wat die mensen zeggen slaat nergens op. Als jij het hier leuk vind moet je vooral blijven.

    Birthday schreef:
    Niemand is te jong voor Quizlet. En daarbij mag je zelf beslissen of je je op deze site aanmeld, en dat mogen andere niet bepalen.
    &Nee, zolang jij het hier leuk vind, moet je je niet afmelden. Gewoon niks van die mailtjes aantrekken. (:


    Believe.

    Rocket schreef:
    Nee hoor, wat die mensen zeggen slaat nergens op. Als jij het hier leuk vind moet je vooral blijven.


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    ik word echt zo gek van mensen die de hele tijd zeuren dat je te jong bent om op een of andere site te zitten! er zitten hier mensen van 16 en mensen van 10 maakt t wat uit! eigen keus toch.


    don't live to eat, but eat to live ^^

    Nee joh, niets van aantrekken!!! Quizlet is voor jong en oud :)


    Life is hard and then we die

    Fides schreef:
    Het is wel jong, maar dat hoeft helemaal geen probleem te zijn hoor. Ik denk dat er nog genoeg andere elf- en twaalfjarigen hier rondlopen!


    I will be.

    Kanon schreef:
    Laat ze zeuren. Quizlet is voor jong en oud, zoals je zelf zegt en daarover hebben die mensen niets te zeggen.

    Je bent voor mij even welkom als iemand van 16. ^-^


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Hobbelpaard schreef:
    Nee, blijf gewoon :') Het maakt echt niets uit hoe oud je bent! Je bent gewoon welkom hier :')


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein