• Hoi iedereen,in het begin dacht ik dat me beter niet zou aanmelden op Quizlet(ik ben dan ook ngo maar 10,5),ik zag namenlijk niemand met dezelevde leeftijd als ik,maar toen ik las dat het voor jong en oud was,heb ik het toch maar gedaan,wat ik erg vindt is: Ik krijg soms mailtjes van mensen -ik noem geen namen- die zeggen dat ik nog veel te klein ben,is dit waar? En zou ik beter van Quizlet af gaan?:S

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:08 ]


    All I wanna do is lose control

    Mavado schreef:
    Nee, laat die mensen zeiken, als jij op Quizlet wil komen dan doe jij dat toch lekker?


    They fell in love, didn't they?

    Maar neen gij!
    Quizlet is voor jong en oud, voor elk ras en noem maar op.
    Ik kan je helaas niet verzekeren dat iedereen hier soms even vriendelijk is... :/
    Maar have fun hier. De meeste zijn gewoon toevallig net iets ouder dan jij en trek van die mensen die zeggen dat je te jong bent niets aan en negeer die personen! (;


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je moet het zelf weten. vindt jij je hier te jong voor ? of niet ?
    je moet doen wat je zelf weet. niemand heeft wat te zeggen over jouw.;) als jij het leuk vindt: gewoon lekker door blijven gaan ! (A)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    + aaahhh ik vind het sgatig iemand van 10 _O_


    Haha,bedankt,ik durfde het vroeger niet te zeggen,want ik was bang dat mensen me als een kleuter zouden behandelen:$


    All I wanna do is lose control

    Je bent in vergelijking met de rest van de users erg jong, maar je kan op Quizlet ook verhalen lezen voor jouw leeftijd, so no prob!


    Has no one told you she's not breathing?

    Archimedes schreef:
    Nee hoor, wat die mensen zeggen slaat nergens op. Als jij het hier leuk vind moet je vooral blijven.

    Nailpolishh schreef:
    (...)

    Haha,bedankt,ik durfde het vroeger niet te zeggen,want ik was bang dat mensen me als een kleuter zouden behandelen:$

    Ik ben 12, en mij behaldelen ze soms ook als een kleuter, mijn vrienden dan voor de grap, maar er blijven altijd Users die zichzelf beter voelen omdat ze ouder zijn. Lekker laten denken, de falerds. Je leeftijd bepaalt je innerlijk niet :Y)

    JongEnBlond schreef:
    Natuurlijk ben je niet te jong, het is hier voor mensen van alle leeftijden!
    Ik zou alleen wel wegblijven van de 16+ verhalen, daar ben je voorlopig nog wel een beetje te jong voor, maar voor de rest is het hier ook voor mensen van jouw leeftijd heel erg leuk!
    Ik wou dat ik hier toen al was :9~


    Haha,ik heb dus eigenlijk geluk? (als ik het hier tenminste uithoud tot m'n 16de)


    All I wanna do is lose control

    Gewoon blijven. De gemiddelde leeftijd is wel iets ouder, maar wat dan nog? Er is niet zoiets als 'te jong zijn voor Quizlet' en dat is juist leuk!

    Dus welkom bij de Q-club (:


    Felix

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik ben 12, en mij behaldelen ze soms ook als een kleuter, mijn vrienden dan voor de grap, maar er blijven altijd Users die zichzelf beter voelen omdat ze ouder zijn. Lekker laten denken, de falerds. Je leeftijd bepaalt je innerlijk niet :Y)

    ik ben 13 maandag 14 ik word niet behandeld als een klein kind,maarja tegen mij word gezecht dat ik qua bepaalde gedrag best ouder bent voor me leeftijd x'D


    Shoganai i ne~

    CrazyChicken schreef:
    Gewoon blijven. De gemiddelde leeftijd is wel iets ouder, maar wat dan nog? Er is niet zoiets als 'te jong zijn voor Quizlet' en dat is juist leuk!

    Dus welkom bij de Q-club (:

    of tot je gewoon een paar jaar ouder bent (nerd)
    althans ik lees ze wel :X


    Shoganai i ne~

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    ik ben 13 maandag 14 ik word niet behandeld als een klein kind,maarja tegen mij word gezecht dat ik qua bepaalde gedrag best ouder bent voor me leeftijd x'D

    Tegen mij ook, maar als een een bitchfight is waar ik bij ben betrokken, 9 van de 10 keer kijken ze op mijn profiel en roepen ze: 'Wat weet jij daar nou van, ga lekker met je barbies spelen.' Zo zielig als ze zijn, maar dan lach ik ze gewoon vierkant uit achter mijn computertje :'D

    Aria schreef:
    Je bent wel erg jong vind ik ja, maar dan moet je je er niet van gaan weerhouden om te stoppen met dingen die je leuk vind! (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zolang je wegblijft bij de 16+ stories en dergelijke is er niks aan de hand ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Zolang je wegblijft bij de 16+ stories en dergelijke is er niks aan de hand ;]


    Zal ik doen,zijn die dan echt zo erg?(voor mijn leeftijd dan)*kijkt nieuwschierig*


    All I wanna do is lose control