• Hoi iedereen,in het begin dacht ik dat me beter niet zou aanmelden op Quizlet(ik ben dan ook ngo maar 10,5),ik zag namenlijk niemand met dezelevde leeftijd als ik,maar toen ik las dat het voor jong en oud was,heb ik het toch maar gedaan,wat ik erg vindt is: Ik krijg soms mailtjes van mensen -ik noem geen namen- die zeggen dat ik nog veel te klein ben,is dit waar? En zou ik beter van Quizlet af gaan?:S

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:08 ]


    All I wanna do is lose control

    C18 schreef:
    (...)
    Achja, toen ik 11 was keek ik Sexcetera -.- Ik vond het tegelijkertijd walgelijk en fascinerend en ja, dan blijf je door kijken :'D
    Misschien heb ik wel een zieke geest, actually I couldn't care less.

    nouja jij heb dat en ik met misdaad moord dingen (al sinds ik 7 ben =x)


    Shoganai i ne~

    Archimedes schreef:
    Nee hoor, wat die mensen zeggen slaat nergens op. Als jij het hier leuk vindt, moet je vooral blijven.


    Only losers can act the way you do

    Nailpolishh schreef:
    (...)

    Dat komt goed uit....Ik heb een hekel aan hun beide!:S
    Maar tja,ik vindt de quizen en polls toch leuker (nu dan toch nog):D
    Of moet ik van sommige ook al wegblijven? o_O

    Quizen en Polls, zijn ontschuldig, alles wat ze kunnen doen is je boos maken met zo'n lompe uitkomst als 'Jij ben vééééél te dik' D:
    Maar er zijn ook veel stories over onbekende personenen, er is ook een 12+ tekentje, maar op mijn 8e zou ik dat al genegeerd hebben, dat 12+ tekentje doen de meeste mensen alleen om het interressant over te laten komen, die stories kun je gewoon lekker lezen over het algemeen, maar als het je te veel wordt, stoppen met lezen, altijd doen, ook bij AL stories!

    Archimedes schreef:
    Nee hoor, wat die mensen zeggen slaat nergens op. Als jij het hier leuk vind moet je vooral blijven.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Quizen en Polls, zijn ontschuldig, alles wat ze kunnen doen is je boos maken met zo'n lompe uitkomst als 'Jij ben vééééél te dik' D:
    Maar er zijn ook veel stories over onbekende personenen, er is ook een 12+ tekentje, maar op mijn 8e zou ik dat al genegeerd hebben, dat 12+ tekentje doen de meeste mensen alleen om het interressant over te laten komen, die stories kun je gewoon lekker lezen over het algemeen, maar als het je te veel wordt, stoppen met lezen, altijd doen, ook bij AL stories!


    Oke,is goed,

    Bedankt allemaal trouwens voor de tips&hulp(Y)


    All I wanna do is lose control

    Birthday schreef:
    Niemand is te jong voor Quizlet. En daarbij mag je zelf beslissen of je je op deze site aanmeld, en dat mogen andere niet bepalen.
    &Nee, zolang jij het hier leuk vind, moet je je niet afmelden. Gewoon niks van die mailtjes aantrekken. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wtf, laat die mensjes maar lekker kletsen want je moet gewoon done wat je leuk vind. :Y)


    Love sheds light one the darkest of times

    Schijt aan hun hebben, jij moet het naar je zin hebben. en leeftijd maakt niks uit.


    Some angels have no wings.

    Waarom zou je eraf gaan
    Ik ben zelf ook nog maar 12 Dus laat ze maar zeggen en voel je thuis


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    dat is best wel jong. Maar ik ben ook pas op 10 april 13 geworden.
    Als 12 hier voor jong word beschouwt,,, =.=
    Maar het is niet erg. En je bent gewoon welkom hoor!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 20:27 ]

    Persoonlijk vind ik het ook jong maar dat komt vast omdat sommige van mijn leden bij de scouts ook jouw leeftijd hebben. Ik kan me gewoon niet inbeelden dat zij hierop zouden zitten. :') Maar laat je niet wegjagen ofzo, iedereen is hier inderdaad welkom.

    Kanon schreef:
    Laat ze zeuren. Quizlet is voor jong en oud, zoals je zelf zegt en daarover hebben die mensen niets te zeggen.

    Je bent voor mij even welkom als iemand van 16. ^-^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Archimedes schreef:
    Nee hoor, wat die mensen zeggen slaat nergens op. Als jij het hier leuk vind moet je vooral blijven.

    Leeftijd maakt mij niks uit. Ik ga er niet anders om reageren *O*


    -

    Iedereen is welkom op Quizlet vind ik. Er zitten wel meerdere jongere mensen hier, maar die zijn niet zo vaak online. Boeiend dat je 10 bent ;) Just enjoy.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.