• Ik ben 12 jaar en vinger mezelf al. Ook verlang ik soms naar seks. Maar is dit gewoon? Nog een tweede vraag. Hoe meot ik me scheren?

    Lolz, die reacties, ik ga helemaal plat hier x'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:
    Lolz, die reacties, ik ga helemaal plat hier x'D


    Wat ben je toch weer aardig (A)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mitch377 schreef:
    (...)

    Wat ben je toch weer aardig (A)


    Nore is altijd aardig Uche(;


    Only those who listen can hear

    Mitch377 schreef:
    (...)

    Wat ben je toch weer aardig (A)


    Weet ik (a')
    Niet mijn schuld, ik maak mezelf niet aan het lachen, en, ja, ik heb ook een ego x'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    BlackHell schreef:
    (...)

    Nore is altijd aardig Uche(;


    Ja zo aardig (A)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mitch377 schreef:
    (...)

    Ja zo aardig (A)


    Heel aardig,.. (;
    soms,... (A)


    Only those who listen can hear

    Maar ff back on topic:

    Je moet gewoon doen wat jij het fijnste vind. En met seks zou ik toch nog een beetje wachten. 12 jaar is toch wel erg vroeg.
    En hoe je je moet scheren kun je vragen aan je moeder ;)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 9:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je moet het zelf weten. Het is jou lichaam


    Some angels have no wings.

    Wat zijn julie kinderachtig en lullig om ze te gaan praten. Dat meisje vraagd iets waar ze over twijfeld en julie gaan zo doen? Schaam je


    Some angels have no wings.

    Quizlet is echt 1 grote hoop kleine kinderen met een paar uitzonderingen dan.. Kunnen jullie nou nooit normaal reageren op mensen? (finger)


    -

    Kunnen jullie niet gewoon normaal doen? Dat meisje vraagt alleen om hulp, ze wilt helemaal niet weten hoe seksistisch jullie zijn en hoe stoer jullie het vinden om erover te praten. Dit is gewoon niet leuk, ook niet grappig. Dit is een site waar ook jongere kinderen opkomen, straks leren ze dat het normaal is om zo te praten en te doen tegen anderen. Ga het ergens anders doen joh.


    Your make-up is terrible

    Het is gewoon zo schaamtevol kijk je zelf is bezig gaan. Als een kleuter, over seks praten. Echt zo kansloos dit.


    Some angels have no wings.

    BlackHell zei op 10 mei 2011 - 9:32:

    Heel aardig,.. (;
    soms,... .


    idd :P


    Throw me away, cause if I were a boomerang i'd turn around and come back to you

    Als jij er aan toe bent zal ik je vooral niet tegenhouden.
    Je bent niet te jong om je te vingeren. Wie bepaald dat? De kut maatschappij waar we in leven waar homo's nog steeds niet normaal worden geaccepteerd?
    Just do what you want.
    Maar met seks zou ik nog wel even wachten tot je écht zeker bent. Er kunnen namenlijk nogal foute dingen gebeuren.

    En over het scheren: Scheermesjes kopen en bijv op je benen tegen de groeirichting van de haren in.

    En srsly iedereen hier. Reageer eens normaal. Ze vraagt toch iets op een normale manier en hoopt dat ze geholpen wordt.
    Echt jullie zijn de kleuters hier.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 10:18 ]


    #WWED - What Would Emma Do?