• Ik ben 12 jaar en vinger mezelf al. Ook verlang ik soms naar seks. Maar is dit gewoon? Nog een tweede vraag. Hoe meot ik me scheren?

    Romeo schreef:
    (...)
    hehe, - staat op. :'333333333



    Blowjob-
    trouwens ik hoop voor je dat je niet echt horny word zonder toestemming nogwel]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Submission schreef:
    (...)


    Blowjob-
    trouwens ik hoop voor je dat je niet echt horny word zonder toestemming nogwel]

    - moan.
    komtzenumee!


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    (...)
    - moan.
    komtzenumee!


    Dah, iig dit was geen virituele seks hoor. Dit was gewoon pubertalk dah en vele jk's


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Submission schreef:
    (...)

    Dah, iig dit was geen virituele seks hoor. Dit was gewoon pubertalk dah en vele jk's

    OHJA, nikki er zit geen verschil in! JA. Just keep on sucking D'; !


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    (...)
    OHJA, nikki er zit geen verschil in! JA. Just keep on sucking D'; !


    Wanted to make that clear en ik beschouw dit niet zo heuwr dah xd niet als jij zo doet xf


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Submission schreef:
    (...)

    Wanted to make that clear en ik beschouw dit niet zo heuwr dah xd niet als jij zo doet xf

    ja nu ben ik niet meer geil genoeg! D; -momentverpesterrrrr


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    (...)
    ja nu ben ik niet meer geil genoeg! D; -momentverpesterrrrr


    Dat was de bedoeling je mocht niet geil zijn remember xd


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Dit meisje heeft dalijk trauma door nikki en robbert waardoor ze stopt met vingeren


    (Be)lieve in (you)rself

    Honor schreef:
    Dit meisje heeft dalijk trauma door nikki en robbert waardoor ze stopt met vingeren


    >.< Echt hoor!


    We'd be forever young, think of it!

    hahahaha omg al de reacties. mijn dag is weer goed XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Honor schreef:
    Dit meisje heeft dalijk trauma door nikki en robbert waardoor ze stopt met vingeren


    Haha :')
    Ik heb nog nooit een topic gezien dat zo snel zo vol was.
    Maar het lijkt me normaal, dat je rond je twaalfde begint met experimenteren en fantaseren? Maar verlangens zijn dan niet echt, het zit gewoon in je oerinstinct om daar op een gegeven moment mee bezig te zijn :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oh mijn god, dat je dit uberhaupt durft te vragen als 12 jarig meisje xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow, waar slaan die reacties hier op? 'Je moet er serieus mee stoppen''Seks is slecht voor je''Je bent veel te jong!' Wat een onzin, haha. Als ze het zelf fijn vind dan moet ze dat gewoon doen, hoe oud ze ook is.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Wow, waar slaan die reacties hier op? 'Je moet er serieus mee stoppen''Seks is slecht voor je''Je bent veel te jong!' Wat een onzin, haha. Als ze het zelf fijn vind dan moet ze dat gewoon doen, hoe oud ze ook is.


    Ben ik het helemaal met je eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik lach me hier dood hahahahahahaaaaaaa(dance)_


    Where words fail, music speaks