Ik ben 12 jaar en vinger mezelf al. Ook verlang ik soms naar seks. Maar is dit gewoon? Nog een tweede vraag. Hoe meot ik me scheren?
-
9 mei 2011 - 23:1410 mei 2011 - 1:03
Romeo schreef:
(...)
hehe, - staat op. :'333333333
Blowjob-
trouwens ik hoop voor je dat je niet echt horny word zonder toestemming nogwel]It's hard to hold a candle in the cold November Rain
10 mei 2011 - 1:04Submission schreef:
(...)
Blowjob-
trouwens ik hoop voor je dat je niet echt horny word zonder toestemming nogwel]
- moan.
komtzenumee!We're all mad here.
10 mei 2011 - 1:06Romeo schreef:
(...)
- moan.
komtzenumee!
Dah, iig dit was geen virituele seks hoor. Dit was gewoon pubertalk dah en vele jk'sIt's hard to hold a candle in the cold November Rain
10 mei 2011 - 1:09Submission schreef:
(...)
Dah, iig dit was geen virituele seks hoor. Dit was gewoon pubertalk dah en vele jk's
OHJA, nikki er zit geen verschil in! JA. Just keep on sucking D'; !We're all mad here.
10 mei 2011 - 1:10Romeo schreef:
(...)
OHJA, nikki er zit geen verschil in! JA. Just keep on sucking D'; !
Wanted to make that clear en ik beschouw dit niet zo heuwr dah xd niet als jij zo doet xfIt's hard to hold a candle in the cold November Rain
10 mei 2011 - 1:12Submission schreef:
(...)
Wanted to make that clear en ik beschouw dit niet zo heuwr dah xd niet als jij zo doet xf
ja nu ben ik niet meer geil genoeg! D; -momentverpesterrrrrWe're all mad here.
10 mei 2011 - 1:14Romeo schreef:
(...)
ja nu ben ik niet meer geil genoeg! D; -momentverpesterrrrr
Dat was de bedoeling je mocht niet geil zijn remember xdIt's hard to hold a candle in the cold November Rain
10 mei 2011 - 7:14Dit meisje heeft dalijk trauma door nikki en robbert waardoor ze stopt met vingeren
(Be)lieve in (you)rself
10 mei 2011 - 7:57Honor schreef:
Dit meisje heeft dalijk trauma door nikki en robbert waardoor ze stopt met vingeren
>.< Echt hoor!We'd be forever young, think of it!
10 mei 2011 - 7:58hahahaha omg al de reacties. mijn dag is weer goed
The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.
10 mei 2011 - 7:59Honor schreef:
Dit meisje heeft dalijk trauma door nikki en robbert waardoor ze stopt met vingeren
Haha :')
Ik heb nog nooit een topic gezien dat zo snel zo vol was.
Maar het lijkt me normaal, dat je rond je twaalfde begint met experimenteren en fantaseren? Maar verlangens zijn dan niet echt, het zit gewoon in je oerinstinct om daar op een gegeven moment mee bezig te zijn :')This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
10 mei 2011 - 8:09Oh mijn god, dat je dit uberhaupt durft te vragen als 12 jarig meisje
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
10 mei 2011 - 8:22Wow, waar slaan die reacties hier op? 'Je moet er serieus mee stoppen''Seks is slecht voor je''Je bent veel te jong!' Wat een onzin, haha. Als ze het zelf fijn vind dan moet ze dat gewoon doen, hoe oud ze ook is.
your eyes are like stars in the night.
10 mei 2011 - 8:26Poseidon schreef:
Wow, waar slaan die reacties hier op? 'Je moet er serieus mee stoppen''Seks is slecht voor je''Je bent veel te jong!' Wat een onzin, haha. Als ze het zelf fijn vind dan moet ze dat gewoon doen, hoe oud ze ook is.
Ben ik het helemaal met je eens.I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
10 mei 2011 - 9:08