• Ik kom vanmorgen op school, en we moesten een praktische opdracht inleveren voor aardrijkskunde. Ik had mijn deel naar het meisje gestuurd met wie ik het samen zou doen, en had gezegd dat ze alleen onze twee delen samen moest voegen, en dat was het. Kom ik bij aardrijkskunde, zie ik opeens dat alleen háár naam op ONS werkstuk staat!
    Ik was boos, en dat zei ik ook tegen haar. Zegt ze keihard: 'Boeiend, dan maak je toch een nieuwe?'
    En nu moet ik voor volgende week een hele grote praktische opdracht in elkaar zetten, omdat het heel veel werk was.
    Grrr, ik ben zo boos! Maar het vreemde was, was dat ze mijn deel helemaal niet had gebruikt!
    Dus ik ben nu pissed off, want nu moet ik alsnog heel veel maken, terwijl het eigenlijk al af had kunnen zijn.

    Ook ooit zo'n naaistreek gehad?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee gelukkig niet D:
    Nu weet je iig met wie je níet moet samenwerken.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dom wijf.

    Nee ik niet. Maar heb wel een ontzettende hekel aan samenwerkingsopdrachten.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 17:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    OMG


    Where words fail, music speaks

    Ogosh ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ga verder in op je helft, als zij het red op haar helft, dan jij ook, of jij bijna. En anders heeft zij óf het belangerijkste gedeelte van het project, óf zij heeft het meeste gedaan :'D
    En anders naar je docent stappen.

    Hobbelpaard schreef:
    Nee gelukkig niet D:
    Nu weet je iig met wie je níet moet samenwerken.

    Dat zou ik wel bespreken met de leerkracht want zoiets heet een groepswerk en geen alleenwerk. :x


    Let the Night embrace you

    C18 schreef:
    Dom wijf.

    Nee ik niet. Maar heb wel een ontzettende hekel aan samenwerkingsopdrachten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    C18 schreef:
    Dom wijf.

    Nee ik niet. Maar heb wel een ontzettende hekel aan samenwerkingsopdrachten.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    C18 schreef:
    Dom wijf.

    Nee ik niet. Maar heb wel een ontzettende hekel aan samenwerkingsopdrachten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Kanon schreef:
    Dat zou ik wel bespreken met de leerkracht want zoiets heet een groepswerk en geen alleenwerk. :x


    Ik heb het al besproken met de leraar, en hij zei dat hij het ontzettend sneu voor me vond, en daarom kreeg ik ook een week uitstel van hem (wat heel aardig is voor zijn doen).
    Maar goed, ze mocht me al niet, en dat blijkt hier maar - weer - uit. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik haat het al om groepswerken te hebben, maar bij mij doen ze nog enigszins normaal. xd Kan je niet gewoon jouw deel gebruiken, als zij dat toch niet gebruikt heeft?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Ik haat het al om groepswerken te hebben, maar bij mij doen ze nog enigszins normaal. xd Kan je niet gewoon jouw deel gebruiken, als zij dat toch niet gebruikt heeft?


    Ja, dat wel... Maar ik ben met mijn deel wel 10 uren bezig geweest. Dus nu moet ik nóg een keer 10 uren bezig met háár oorspronkelijke deel. Daarom zie ik er een beetje tegen op om dat ook nog eens te gaan maken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja. Toen ik een beeldendevorming werkstuk in moest leveren. We gingen in de SSR (stille studie ruimte) zitten om het temaken. Ik had het meeste getypt en opgezocht. Dus dat had ik naar haar gestuurd omdat zij het dan kon afmaken. Heeft ze het dus afgemaakt, naar de lerares gestuurd maar erbij gezet dat ik niets heb gedaan want in het weekend was ik niet 'beschikbaar'. Ik was zó boos.


    To infinity and beyond •

    Hobbelpaard schreef:
    Nee gelukkig niet D:
    Nu weet je iig met wie je níet moet samenwerken.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~