Ik ben 12 jaar en vinger mezelf al. Ook verlang ik soms naar seks. Maar is dit gewoon? Nog een tweede vraag. Hoe meot ik me scheren?
-
9 mei 2011 - 23:149 mei 2011 - 23:22
Call me!
We're all mad here.
9 mei 2011 - 23:22i will explain, it isnt normal my girl, shaving: take sciccors and cut it away
(Be)lieve in (you)rself
9 mei 2011 - 23:23Romeo schreef:
Call me!
Any-any-anytime. CALL.ME.
:')You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
9 mei 2011 - 23:23Romeo schreef:
Call me!
Pedo.
Call my PIMP industries. I need new whores (:9 mei 2011 - 23:23Romeo schreef:
Call me!
me to"Ignite, my love. Ignite."
9 mei 2011 - 23:24what. the. fuck.
x)
ja wat een vragen voor een 12 jarig meisje
lees eens de girlz? x)I'm like Coca Cola, I can open happiness too.
9 mei 2011 - 23:25En we gaan allemaal gewoon gangbang doen
"Ignite, my love. Ignite."
9 mei 2011 - 23:25Honor schreef:
i will explain, it isnt normal my girl, shaving: take sciccors and cut it away
het is facking wel normaal? Ik had op mijn 12e ook gewoon seks, je begint vroeg of normaal of laat. Whatever, en je kan het ook gwn scheren met een scheermes ja toch? : "DWe're all mad here.
9 mei 2011 - 23:26Romeo schreef:
(...)
het is facking wel normaal? Ik had op mijn 12e ook gewoon seks, je begint vroeg of normaal of laat. Whatever, en je kan het ook gwn scheren met een scheermes ja toch? : "D
Klopt, ik wist niet hoe je scheermesje in engels schrijft(Be)lieve in (you)rself
9 mei 2011 - 23:27Honor schreef:
(...)
Klopt, ik wist niet hoe je scheermesje in engels schrijft
Razorblade, of gewoon razor.We're all mad here.
9 mei 2011 - 23:27Romeo schreef:
(...)
het is facking wel normaal? Ik had op mijn 12e ook gewoon seks, je begint vroeg of normaal of laat. Whatever, en je kan het ook gwn scheren met een scheermes ja toch? : "D
ladyshave? x)
en seks op je twaalfde?ik wist wel dat je een pedo wasnee grapje, dat moet je gewoon zelf weten?I'm like Coca Cola, I can open happiness too.
9 mei 2011 - 23:29StillBored schreef:
(...)
ladyshave? x)
en seks op je twaalfde?ik wist wel dat je een pedo wasnee grapje, dat moet je gewoon zelf weten?
Als ik 12 ben ben i kde pedo wtf? je theorie klopt niet echt.We're all mad here.
9 mei 2011 - 23:30Romeo schreef:
(...)
Jaja, jij deed het al met je derde in de ballenbak"Ignite, my love. Ignite."
9 mei 2011 - 23:31Romeo schreef:
(...)
Als ik 12 ben ben i kde pedo wtf? je theorie klopt niet echt.
ooit gehoord van sarcasme x) ik zei daarna toch: nee dat moet je zelf weten. en zij ookI'm like Coca Cola, I can open happiness too.
9 mei 2011 - 23:34